PDA

Ver la versión completa : Una dedicada a n'en Toni



joangomila
11/01/2012, 23:32
Hola de nou, aquesta foto no és que estigui dedicada exclusivament a n'en Toni però si la he penjada ho he fet pensant sobretot amb els comentaris que va fer de s'altra foto que vaig penjar. Més que res m'agradaria saber si aquesta altra està millor que l'anterior o no en quan a tots els conceptes que en Toni va comentar. D'entrada vull pensar que la nitidesa i el tema de dominant magenta ha d'haver millorat per que en aquest cas vaig disparar amb un diafragma a f/10 on la difracció de la llum en aquesta òptica es comença a donar un poc però d'una manera molt lleu respecte al f/22. També voldria saber si en aquesta imatge també es dona el cas de que la vista es perdi i no es centri amb cap punt concret de sa foto i si consideres que sa composició és millor o pitjor que la primera foto.
Tenia dubtes de si penjar-ne cap més per que em donava sa sensació de que no n'hi havia cap foto de sa sèrie que fos prou correcte, però com que em vas dir que volies fotos i no excuses... ;)
Evidentment, no esper tan sols els comentaris d'en Toni, també vull saber que en pensau els altres membres del fòrum. Gràcies a tots.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11382 9&g2_serialNumber=1

Propiedades de la Foto
resumen* detallesFabricante* NIKON CORPORATION* Modelo* NIKON D5000*
Valor de Apertura* f/10* Espacio de Color* sRGB*
Valor de Exposición Bias* 0 EV* Programa de Exposición* Manual*
Flash* No Flash* Longitud Focal* 35 mm*
ISO* 200* Velocidad de Obturador* 2,5 sec*
Fecha/Hora* dom 08 ene 2012 14:34:59 CET* IPTC: Derechos de Autor* Joan A. Gomila*
Alto de la Imagen EXIF* 1024 pixels* Software* Adobe Photoshop CS4 Windows*

AntoniCladera
12/01/2012, 07:41
Per començar amic Joan Antoni, la composició és molt millor a l'altre... Perdó!!!... A mi m'agrada moltíssim més. No hi ha tant d'elements que es repeteixen al primer pla.

Els tons verds de les seques del gener(ja són aquí!!!) li dónen una entrada bona a la fotografia i les unió armònica de les dues linies de roques que es succeeixen al segon i tercer pla es fa d'una manera molt més suau....

Aquesta foto m'agrada moltíssim més que l'anterior..
L'única clovella que li he de posar i no és culpa teva si no de les dones.... és el cel, per l'hora i dia d'execució no llueix prou.. es veu "soso".* Tal vegada és aquesta la conseqüència de les meves 20 visites a Pregonda el darrer any?....
Salut!!* I gràcies per la dedicatòria!!* :)

Pd.- De magentes no dic res pq no en veig...

VLafebre
12/01/2012, 16:41
Ja que continues amb les proves, seguirem parlant de les proves. Aquest cop hi ha molta més definició, no hi ha dubte. Pel que fa el cel, sí, jo també comparteixo l'opinió d'en Toni.

joangomila
12/01/2012, 20:45
Gràcies, al.lots, volia també demanar-vos, pel que fa al cel, si el tò blavós del cel vos assembla una mica irreal. Estava pensant que es podia baixar una mica sa saturació però no sé si mereix la pena provar-ho...

AntoniCladera
13/01/2012, 07:53
Ningú et diu qye el cel tengui colorins raros... simplement es un però a la meva opinió d'aquesta bona foto.
Crec que no l'has de tocar.

Pd.- És aquí on jo vull arribar. Aquesta és la foto, la teva foto... ses versions que puguis fer...ja no ho seran per a mi.... ni les pens a comentar... ;) perquè és aquesta, sa foto que m'ha cridat s'atenció i l'he volguda comentar...

Una abraçada

XecGomila
13/01/2012, 11:34
Hola Joan, sa foto en cuestio ... es primer pla de ses seques li dona protagonisma , en canvi me sobran ses cases de l'esquerra i coincideix amb lo del cel .. no m'agrada com esta sa part inferior central,




Crec que no l'has de tocar.
Pd.- És aquí on jo vull arribar. Aquesta és la foto, la teva foto... ses versions que puguis fer...ja no ho seran per a mi.... ni les pens a comentar...

**Toni, per lo que comentas, me sap greu pero segeix sensa acabar de entendre s'asunto.... te refereixes que antes de pujarla ja te que esta retocada .. ?..
- es que fins ara aqui lo que em fet casi tots a estat precisament tot lo contrari i cuant per 'unanimidad'..¿..

- de totes formes potser tens raó, el espai:
FOTOS a COMENTAR, diu:
Sube aquí aquella foto que quieras exponer para ser comentada

Toni, per tú 'Fotos a comentar' a que se resumeix .. mes que res per sebra a que atendrem ...
...disculpa pero te don feina de explicació ... ¡¡, gracies.


.PD- me sap greu Joan, sensa adonarmen estic emprant aquet post per altre motiu, disculpa ....

joangomila
13/01/2012, 19:40
Xec: cap problema per a que es xerri d'altres coses dins aquest fil, de vegades un tema porta a un altre. Passa amb qualsevol conversa.

Toni: Entenc el que dius sobre comentar una altra versió i tan sols vull dir una cosa: com ja vaig comentar, crec que aquesta secció està pensada per anar millorant ses imatges a partir dels comentaris dels companys. També és cer que, ara m'hi he fixat, a altres fòrums com ojodigital o nikonistas la zona de crítica fotogràfica és tan sols per açò i no s'hi penjen segones versions. Evidentment no tenim per a que fer el mateix que fan els altres, ara bé, potser en Jaume (que per alguna cosa és el Boss) es podria plantejar tenir dos espais diferents: un on es pugui seguir pujant versions posteriors i un altre on tan sols sigui per a crítica fotogràfica. Tan sols és una proposta de reflexió, ja que es tema a sortit a la palestra.

PepePenafiel
14/01/2012, 12:53
Joan felicidades por al adquisición, bonita y certera imagen. Tras leer el comentario de Toni nada tengo que añadir salvo la felicitación por tu adquisición, seguro que la disfrutamos todos.