Ver la versión completa : Yellow Bode
Francisco Aviles
01/01/2016, 19:53
Hoy, Dia primero del año.. no quiero dejar Fotofinde sin mi Bode..
Espero que os guste y si no es asi tambien lo entederé.
¡¡ Feliç Any Nou !!5184
Jaume Franch
01/01/2016, 20:16
Pues empiezas bien el año, con un bodegón bien bonito.
Creo que le falta un punto de luz.
Francisco Aviles
02/01/2016, 10:48
Gràcies, Jaume és el de sempre jo ara estic a la feina i en el monitor d'aqui, tambe la veig una mica fosca, en canvi en el monitor de casa la veig correcta de llum.
Jaume Franch
02/01/2016, 15:31
En aquest cas , jo acostumo a fer cas al Histograma.
Francisco Aviles
02/01/2016, 16:48
Molt bé, Jaume
Pel meu gust personal, que no vol dir que sigui el correcte, en aquesta imatge aquest punt de llum que li falta a l'histograma, a mi m'agrada mes
Tot són punts de vista i gustos personals.
5188
Xec Gomila
03/01/2016, 00:21
.. bona nit... sa meva opinio o punt de vista..:rolleyes:. tambe me sembla que li aniria millor aclarint l'histograma,... peró una volta sabem el teu punt de vista, ja esta bé axis...
Salutacions....
Francisco Aviles
03/01/2016, 00:34
Graciès Xec, per sa teva opinió
Gràcies, Jaume és el de sempre jo ara estic a la feina i en el monitor d'aqui, tambe la veig una mica fosca, en canvi en el monitor de casa la veig correcta de llum.
En aquest cas coincideixo amb en Jaume en varies coses. Una, que és un bodegó molt bonic. Moltes vegades has demostrat que tens traça i bon gust per això de fer bodegons i, avui, un cop més. Molt bé, Xiscu.
L'altra cosa en que coincideixo, però, amb en Jaume, és en tema de la llum. Aquí en el foro s'ha parlat abans moltes vegades de les diferències de visualització entre monitors. Jo hi puc estar d'acord quan es tracta d'avaluar conceptes pels quals no tenim un instrument que ens ho mesuri. Però per la llum…? Tenim l'histograma, i la representació que ens dóna és totalment objectiva i no subjeta a interpretacions. Una cosa ben different és que a l'autor li agradi més o menys d'una manera o d'una altra. L'autor sempre mana en la seva obra, però en qualsevol cas no serà sempre per qüestió dels monitors.
Disculpa el rotllo, Xiscu, però deixa'm repetir-ho: una bona foto.
Molt bé, Jaume
Pel meu gust personal, que no vol dir que sigui el correcte, en aquesta imatge aquest punt de llum que li falta a l'histograma, a mi m'agrada mes
Tot són punts de vista i gustos personals.
5188
Aquí sí, Xiscu. Que t'agradi més així -independentment del que et digui l'histograma- ningú hi tindrà res en contra, però no parlem de monitors.
Francisco Aviles
03/01/2016, 19:04
Aquí sí, Xiscu. Que t'agradi més així -independentment del que et digui l'histograma- ningú hi tindrà res en contra, però no parlem de monitors.
Entesos, Vicenç ... agraït per la teva resposta
Bep Taltavull
03/01/2016, 22:07
M'agrada molt aquesta composició Xiscu :very_drunk: els tons, la textura...
En quant a la lluminositat diria que per l'autor no li falta llum, però segons l'histograma, indiscutiblement, admet més llum, crec que son dos conceptes diferents que poden conviure perfectament en una fotografia.
Francisco Aviles
03/01/2016, 22:10
Graciés, Bep... crec que tú , si que m´entens..
Xec Gomila
04/01/2016, 20:52
En quant a la lluminositat diria que per l'autor no li falta llum, però segons l'histograma, indiscutiblement, admet més llum, crec que son dos conceptes diferents que poden conviure perfectament en una fotografia.
..també estic d'acord amb aquesta explicació
Carlos Silvestre
05/01/2016, 09:07
Buen bode como siempre.
En relación al histograma yo lo empleo a modo orientativo ya que,depende del tipo de imagen que deseemos conseguir (clave más o menos alta, zonas oscuras o iluminadas...), el histograma no es muy útil.
Francisco Aviles
05/01/2016, 17:41
Buen bode como siempre.
En relación al histograma yo lo empleo a modo orientativo ya que,depende del tipo de imagen que deseemos conseguir (clave más o menos alta, zonas oscuras o iluminadas...), el histograma no es muy útil.
Estoy completamente de acuerdo contigo, te debo una cervecita !!
Gracias
Jaume Franch
05/01/2016, 19:56
Buen bode como siempre.
Discrepo de esa generalización. Yo pienso lo contrario: Es muy útil, salvo en ciertas fotografias especiales.
Francisco Aviles
06/01/2016, 22:47
El, Histograma es, sin duda una herramienta útil, pero creo, como dice Carlos se puede jugar con él,para conseguir el clima que cada uno le quiere dar a su imagen..
Creo.. aparte de temas tecnicos y perfeccionistas , que esto es licito.
Carlos Silvestre
07/01/2016, 18:15
Discrepo de esa generalización. Yo pienso lo contrario: Es muy útil, salvo en ciertas fotografias especiales.
Discrepo de tu discrepancia (:rolleyes:) Para mi el histograma no es un dogma. Muchas veces un histograma "perfecto" da como resultado una fotografía que no lo es tanto. Estaría de acuerdo si habláramos del histograma "por zonas" de la imagen.
Joan A. Gomila
09/01/2016, 18:25
Estic d'acord amb el que ha dit en Bep. Tan pel que fa a la composició com pel tema de l'histograma.
Pepe Peñafiel
17/01/2016, 10:18
Me encanta ese bode, la textura una pasada.
Lo del histograma me parece muy interesante.
Me parece muy útil pero, basándonos en él, podemos tener una interpretación propia que no termine en un "histograma bonito".
Francisco Aviles
18/01/2016, 16:46
Gracias,a todos por vuestra opinión, siempre se aprende.
Salud