PDA

Ver la versión completa : Una altra visió



Bep Taltavull
09/01/2016, 10:09
Aquesta es la meva visió dels frares

5223

Lafebre
09/01/2016, 12:00
Certament és una visió diferent del que havia vist fins ara d'aquest indret. Una demostració més que un mateix paisatge pot tenir moltes lectures. M'agrada molt la visió que has tingut i l'enquadrament que li has donat. Em sembla apreciar una mica de renou a la zona dels núvols, però no em molesta.

Jaume Franch
09/01/2016, 22:28
Em sap greu Bep, no em convenç, per més d'un motiu.

Carlos Silvestre
10/01/2016, 17:47
Ibas buscando esa Luna ¿eh? La tomo como una prueba de lo que, estoy seguro, algún día vas a hacer y nos va a asombrar. En cualquier caso es una visión que ni se me habría pasado por la cabeza. De hecho ni vi la Luna.

Joan A. Gomila
10/01/2016, 20:46
Una imatge diferent d'aquesta zona.

Anaves cercant la lluna i ja haviem intuit que des de on s'havien de fer ses fotos no podries emprar una focal molt llarga per a tenir sa lluna més gran.

T'has atrevit amb una foto diferent i complicada que crec que has sabut solventar amb bastant d'encert.

Bep Taltavull
10/01/2016, 22:04
Gràcies companys pels comentaris. És cert que anava buscant algo diferent i sabia que aquell dia faria poques fotos.

Jaume, perque no exposes els motius?... és com puc aprendre

Jaume Franch
10/01/2016, 22:25
Gràcies companys pels comentaris. És cert que anava buscant algo diferent i sabia que aquell dia faria poques fotos.

Jaume, perque no exposes els motius?... és com puc aprendre

És difícil que puguis aprendre dels motius que t'argumentaré, però allà van:
- El primer que em crida l'atenció és la foscor del escull. Potser has volgut reflectir la realitat, de la poca llum per l'hora qu'era , però, senzillament, no m'agrada.
- En segon lloc, tot i que segurament t'hi has vist obligat a retallar, l'espai de mar queda massa testimonial, pel meu gust clar.
- Menys important , al meu parer, és el color en general. No puc precisar més.

Potser ens hem acostumat a imatges teves a un nivell molt superior, el que fa que aquesta em quedi "curta" :very_drunk:

Bep Taltavull
13/01/2016, 16:18
Vaig voler captar els colors del cel a la matinada, però crec que em vaig equivocar amb el balanç de blancs.

Si mesurava la llum del cel, evidentment, la roca quedava a contrallum.

Sempre s'aprén dels altres, sempre. :very_drunk:

Joan A. Gomila
13/01/2016, 16:43
Vaig voler captar els colors del cel a la matinada, però crec que em vaig equivocar amb el balanç de blancs.

Si mesurava la llum del cel, evidentment, la roca quedava a contrallum.

Sempre s'aprén dels altres, sempre. :very_drunk:

Bonu si el balanç de blancs no és correcte sempre hi ets a temps de corregir-ho en una altra edició de sa foto. Sort que no és com quan sa fotografia era analògica que teniem menys marge d'errada. ei-2

Pepe Peñafiel
17/01/2016, 10:37
Totalmente diferente, si señor.
Siempre personalizas el balance de blancos y es algo que me ayuda mucho el leer tus datos exif donde nos los muestras. Yo empleo en automátco y luego vario en la edición.
Entiendo lo que dices de que quizá no acertases en el balance de blancos esta vez, veo el cielo y no me acaba de convencer. Pero si no lo has variado en la edición, ¿me puedes decir los motivos?.
Evidentemente no es un reproche es pura curiosidad.
Saludos

Xec Gomila
17/01/2016, 18:30
Hola Bep, ... si, en tot cas la trobo masa primer pla... peró s'encuadre m'agrada, encara que a primera vista me demani veura mes aigo... / sa lluna tot un detall, ja que segons e lleguit, no la va veura tothom... .. per cert, en aquesta zona ha hi a poc marge per llunes grosses...?no..

Salutacions...

Bep Taltavull
18/01/2016, 16:13
Totalmente diferente, si señor.
Siempre personalizas el balance de blancos y es algo que me ayuda mucho el leer tus datos exif donde nos los muestras. Yo empleo en automátco y luego vario en la edición.
Entiendo lo que dices de que quizá no acertases en el balance de blancos esta vez, veo el cielo y no me acaba de convencer. Pero si no lo has variado en la edición, ¿me puedes decir los motivos?.
Evidentemente no es un reproche es pura curiosidad.
Saludos

Gracias a todos, Pepe, me di cuenta cuando ya la habia subido, analizándola de nuevo vi que el balance de blancos estaba demasiado cálido.:(

La idea era hacer algo diferente en esta localización, pero no hay mucho espacio... y quise dejar algo de mar para que se supiera algo más sobre su entorno

Cisco Dura
19/01/2016, 22:48
Sembla Bep que queda pendent tornar-hi, ja ho saps quan vulguis. Bona idea.

Raul Sintes
20/01/2016, 19:43
M'agrada aquesta visió dels frares. Vaig dis que no hi tornaria anar, però si em deixau anar davant (vull dir al meu ritme) a la propera lluna plena i tornam. Te la vull copiar.

Bep Taltavull
21/01/2016, 16:56
Jo esperava anar-hi amb es llaut que havies d'armar tu, Raül, jajajaja

Ja hi tornarem ja :very_drunk: