Ver la versión completa : Hablando bajo la lluvia
Jaume Franch
09/01/2016, 22:54
Una foto hecha desde el interior de un autocar, creo recordar que en Amsterdam.
5226 5227
Aquest tipus de fotos donen molt de joc. M'agrada força, Jaume. Has provat de baixar la intensitat de llum i color del fanal de la (bicicleta?) perquè no distregui tant?
Antonia Sanchez
10/01/2016, 14:39
M'encanta la foto Jaume, es de póster!
Jaume Franch
10/01/2016, 14:41
Pot ser que tinguis raó. A veure si t'agrada més així Vicenç.
5228
Carlos Silvestre
10/01/2016, 17:40
Una foto magnífica, sí señor.
Veig que has retocat també alguns punts més. Doncs sí, per mí està molt millor així.
Pepe Peñafiel
17/01/2016, 13:34
Este tipo de imágenes siempre me han gustado. Está hecha con mucho gusto, Jaume
Xec Gomila
17/01/2016, 18:51
Hola Jaume, .. bon moment aprofitat,.. m'agrada mes sa primera amb ses llums de ses motos, ja que me tranmeteix que esteis, (tots), en parada.... bus, motos, persones,...
../ Jaume, demano .?- saps a que deu aser degut lo d'aquets 'esquitxos' que estan a sa part inferior dreta, a ses cames de sa persona que dur els calçons grocs, ja que tambe estan parats..'--
Jaume Franch
17/01/2016, 20:26
Hola Jaume, .. bon moment aprofitat,.. m'agrada mes sa primera amb ses llums de ses motos, ja que me tranmeteix que esteis, (tots), en parada.... bus, motos, persones,...
../ Jaume, demano .?- saps a que deu aser degut lo d'aquets 'esquitxos' que estan a sa part inferior dreta, a ses cames de sa persona que dur els calçons grocs, ja que tambe estan parats..'--
Xec, aquesta imatge radiada a la que fas referència és un reflex de qualquecosa que hi havis dins l'autocar, prop del parabrises.
Respecte les llums si / llums no, jo tinc dubtes. Les dues versions m'agraden.
Francisco Aviles
18/01/2016, 16:43
Jaume, a mi m´agrada mès la primera, llums i tot..