PDA

Ver la versión completa : Els Frares



Cisco Dura
19/01/2016, 23:26
Després de tres setmanes he descarregat ses fotos de sa sortida als Frares, de calan Carbó. Vull dir-vos que no en vaig fer moltes, tan sols unes 12, supòs que després de l'esforç no vaig estar molt inspirat. Aquesta és la meva visió i tractament que els hi he donat. Tan sols dir que són dues fotos amb diferents temps de velocitat d'exposició i treballades amb mascares de lluminositat. He cercat uns tons un pèl dramàtics un poc al lloc salvatge a on es troben.
Dades: Focal 17mm Diafragma F/8 Iso 100 Temps 10 i 20 Segons Polaritzador i DN 0.9 Pes 515 kb
5275

Jaume Franch
20/01/2016, 13:26
Una magnífica foto que alegra la vista i que deu compensar l'esforç que vareu fer per arrivar-hi.
Crítica: les llums de la penya de l'esquerra sembla que estàn invertides o un pel fosca la part alta.
Al voltant de la penya més punxaguda hi ha un molt discret halo.
Un cel i una composició molt bons.
Enhorabona Ciscu.
Fotofindera.

Lafebre
20/01/2016, 17:04
Amb el seu permís, em faig també meu el comentari d'en Jaume. Molt bé, Cisco.

Raul Sintes
20/01/2016, 19:38
Amb els filtres has aconseguit un cel magnífic, cosa que jo no n'estic prou satisfet del que m'ha quedat a les meves. També veig aquesta inversió lumínica que apunta en Jaume.

Joan A. Gomila
21/01/2016, 12:51
Estic d'acord amb el que ja t'han comentat. Tot i açò em sembla magnífica, no se si pots millorar-la amb el que t'han comentat es companys, et quedaria rodona!!!

Bep Taltavull
21/01/2016, 16:54
Cisco, et felicit per aquesta presa, m'encanta la composició i tens les llums molt bn equilibrades tret de les roques del primer terme per l'efecte del filtre degradat.

Açò es pot corregir en l'edició, igual que els halos, l'aberració cromàtica, els desnivell de l'horitzó... veig el balanç de blancs molt acertat i pens que val la pena que t'hi entretenguis una mica.

Quan ho tengui be hi podrem tornar... ja estic recuperat!! :very_drunk:

Pedro Riveiro
22/01/2016, 22:25
Molt bona Cisco, preciosa fotografia.

Francisco Aviles
23/01/2016, 10:22
M´agrada molt Cisco, la composició y aquet dramatisme que tè .
tan sol, en molesta una miqueta la pedra i la ombra de la dereta.

Bona Foto !!

Antoni Cladera
26/01/2016, 12:12
Bona vista Cisco! m'agrada (llevat el que ja t'han comentat)