PDA

Ver la versión completa : Un bode-Homesickness



Manel Almar
22/01/2016, 13:08
Bon dia companys, aquí vos deix aquest bode que vaig fer s´any passat, no et faig gaires de bodegons, i vaig fer aquest,
be, ja em direu que trobeu.
Salut.
5293

Carlos Silvestre
22/01/2016, 13:30
Salvo el marco me gusta este bodegón.

Francisco Aviles
22/01/2016, 18:27
Me gusta .. Manel y además me alegra que alguien más ,haga algún Bode.
Yo seguramente hubiera colocado en otra posición los elementos, que no quiere decir que tú los hayas colocado mal.
¡¡ Molt Bé Manel !!

Lafebre
22/01/2016, 18:39
M'agrada, i tècnicament la trobo molt ben resolta. Molt bé, Manel.

Bep Taltavull
22/01/2016, 18:49
Ja saps, estic d'acord amb en Xiscu en la disposició del elements. M'encanta el processat :very_drunk:

Raul Sintes
23/01/2016, 16:20
Supòs que top depen si un és dretà o esquerrà a l'hora de colocar els elements!
M'agrada el fondo que li has colocat, també crec que el marc que li has fet no l'afavoreix el conjunt.

Manel Almar
23/01/2016, 17:22
Bones tardes companys i moltes gràcies per es vostres consells.
Be aquí teniu sa foto sense es marc, perque també, es una prova que vaig fer, per veure quin resultat es dona-va millor.
Salut.
5300

Jaume Franch
23/01/2016, 19:36
Doncs jo el trobo excel.lent.
Potser li falti un puntet de llum, però tal com està també la veig be.
EscarapelaFF 40x

Manel Almar
24/01/2016, 09:32
Bon dia companys i per acabar vos tinc que dir que aquesta foto la vaig presentar en es concurs de Creative Barcelona 2015 i a quedat finalista.
Ses finalistes juntament en ses guanyadores, es fa una expo per tres locals de Barcelona.
Bon dia i Salut.

Jaume Franch
24/01/2016, 10:06
Uala! No m'extranya.
I ens ho teníes amagat?
Això ho has après de'n Vicenç o què? :D

Enhorabona, Manel.

Xec Gomila
24/01/2016, 13:58
..benisim.. Manel.. estic content... tú 'suma i sigue'... :rolleyes: -- sa que vas presentar a nes concurs es amb marc, no?...... osea sa primera que vas pujar aqui.. / .. aquesta m'agrada mes que sa segona que comparteixes

Francisco Aviles
24/01/2016, 17:54
Enhorabona, Manel...:very_drunk:

Lafebre
24/01/2016, 19:16
Enhorabona, Manel!!:very_drunk:

En quins locals i quines dates s'exposa?

Joan A. Gomila
24/01/2016, 20:12
Manel, ja saps que des de que me la vas mostrar em va agradar molt sa foto, tan pel que fa al tractament com a la col.locació dels elements (en aquest cas difereixo en aquest aspecte d'altres companys, però tanmateix hi ha que valorar que tu ho vas col.locar d'aquesta manera per que ho devies veure bé així, supòs que amb aquestes coses també hi juga molt el gust personal de cada un).

Crec que queda millor sense el marc.

Estàs que no atures d'èxits!!! Enseñame, maestro!!!

Manel Almar
24/01/2016, 21:22
Moltes gracies amics,... Joan..Joan!!! si Siscu sa foto que vaig enviar en es concurs porta es marc i Vicenç aqui deixo es lloc on estaran exposades ses fotos, el que passa que sa meua en van dir que no sabien que quin tres llocs estaria, de totes maneres aqui to deixo.
Grisart Escola Internacional de Fotograifia (http://www.grisart.com/) i Espai Fotogràfic Francesc Català Roca (http://www.golferichs.org/catala-roca/). Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya del 20 al 27 de gener.

Be de totes maneres companys, jo s´unic que puc dir es... donar-vos ses gracies per el consells que em doneu.
Bona nit, Bona Gent.:cool:

Lafebre
25/01/2016, 18:59
Moltes gracies amics,... Joan..Joan!!! si Siscu sa foto que vaig enviar en es concurs porta es marc i Vicenç aqui deixo es lloc on estaran exposades ses fotos, el que passa que sa meua en van dir que no sabien que quin tres llocs estaria, de totes maneres aqui to deixo.
Grisart Escola Internacional de Fotograifia (http://www.grisart.com/) i Espai Fotogràfic Francesc Català Roca (http://www.golferichs.org/catala-roca/). Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya del 20 al 27 de gener.

Be de totes maneres companys, jo s´unic que puc dir es... donar-vos ses gracies per el consells que em doneu.
Bona nit, Bona Gent.:cool:
Gràcies per la info, Manel. :)

Carlos Silvestre
25/01/2016, 21:22
Me parece mucho mejor esta última. Magnífico bidé.