PDA

Ver la versión completa : No hi ha cadires per a tothom



Lafebre
26/01/2016, 17:21
5338ISO 200
Nikkor 24-70 a 24 mm, f/7,1
1/60 sec.

Joan A. Gomila
26/01/2016, 17:33
Brutal!!! EscarapelaFF 100x

Carlos Silvestre
26/01/2016, 19:07
El título ingenioso y la foto de aspecto futurista (salvo las sillas, je, je...)

Bep Taltavull
26/01/2016, 21:45
Una bona composició i uns tons suaus ben aconseguits, crec però, que et va faltar donar una passa cap a la dreta per aconseguir una major simetria.

Jaume Franch
27/01/2016, 12:59
No sé si era possible o no, però també em demana aquesta simetria que argumenta en Bep
Aquest edifici està a la Barceloneta?

(VICENÇ, en el títol sembla qui falti "ha". Vols que te'l hi afegeixi o ho faràs tu?.)

Joan A. Gomila
27/01/2016, 16:32
D'acord amb que sa vista demana sa simetria de s'edifici, però crec que per aconseguir-ho hi havia dos inconvenients que potser en Vicenç ens podrà dir si era així o no:

1.- Si ens desplaçam cercant sa simetria de s'edifici, es vaiarà (potser poc) sa posició de sa taula i cadires que, pel meu gust, ara es troben al lloc ideal pel que fa a la composició de la foto.

2.- No se si donava temps a fer cap tipus de correcció sense perdre's sa posició de ses persones que venen caminant que, també pel meu gust, és ideal.

Lafebre
27/01/2016, 19:55
Jaume,
Gràcies per fer-me veure que hi mancava "ha", al títol. Ja ho he modificat jo.

No, no és a la Barceloneta aquest edifici. No està ni a Barcelona.

Tothom,
Estàvem entrant per veure l'edifici i quan me'n vaig adonar que entrava el grup de joves vaig creure que aquella era "la foto", no m'ho vaig pensar i vaig disparar. Crec que vaig tenir molta sort, perquè aquesta foto sense el grup de joves perd molt d'interès, a no ser que sigui pel tema purament arquitectònic, no creieu?

Jaume Franch
28/01/2016, 11:05
Jaume,
Gràcies per fer-me veure que hi mancava "ha", al títol. Ja ho he modificat jo.

No, no és a la Barceloneta aquest edifici. No està ni a Barcelona.

Tothom,
Estàvem entrant per veure l'edifici i quan me'n vaig adonar que entrava el grup de joves vaig creure que aquella era "la foto", no m'ho vaig pensar i vaig disparar. Crec que vaig tenir molta sort, perquè aquesta foto sense el grup de joves perd molt d'interès, a no ser que sigui pel tema purament arquitectònic, no creieu?
Ben d'acord.