PDA

Ver la versión completa : Quin xop!!!!



AntoniCladera
27/12/2011, 22:51
L'any passat tbé hi vaig anar... i ho he volgut fer tradició.... i es veu que havia de menester un bateig....... jooooooer!!!
ADia 24, a les 16'30 més o manco, vaig agafar es tapinets i cap a La Vall, ja que havia temporalàs i ennivolats alts.... Vaig veure vist des des terrat de casa que aPonent, baix hi quedava una linia sense tapar.....

Una vegada allà es vent et tirava.... Plant es trípode damunt una seca... i no se m'ocurr res més que esperar que les oles retornassin per jo aprofitar i fer exposicions de 10",,,,, En una d'aquestes mentre composava amb es 20mm fixe... veig una ola que s'atraca... i dic ara!!!!
ARA Collons!!!!!!!!! aigua fins es ......
....I ja que estava banyat fins el llomblígol, sa càmara banyada i sa foto muguda, vaig decidir foter-me dins s'aigua a fer fotos...

En vaig fer, fins i tot, una foto de record, pq es vegi fins on em va arribar s'aigua....

Però va valer la pena. O això crec jo....

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11371 6&g2_serialNumber=1

D700
nikkor 20mm 2,8
f/8
30"
ND x1000 B+W
GND Lee de 3 passos



https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11371 3&g2_serialNumber=2

Fins la cintura!!!! ::) ::)

VLafebre
28/12/2011, 17:25
No cal que et digui que la trobo preciosa, Toni. La composició, impecable i, la tonalitat final, cuidadíssima. Per mi, un dels efectes més impactants és el color dels núvols i el seu moviment. Felicitats, Toni.

Aquest estiu vaig haver de sotmetre la meva D700 a ambients amb molta sorra a l'aire i va sobreviure perfectament, però encara no se m'havia acudit el "banyar-la". Entenc que no va patir cap desperfecte, oi?

beptaltavull
28/12/2011, 22:14
Xulíssima Toni, el que a vegades no pensam es que tots el oficis o aficions tenen un risc... [smiley=evil.gif] [smiley=evil.gif] [smiley=evil.gif]

AntoniCladera
28/12/2011, 22:44
El problema es q jo em sent a gust amb el risc..... M'agraden aquests tipus d sensacions!
Vicenc, la càmera perfecta(2hrs de neteja). El trípode, una horeta llevant arena i lubricante la rótula i les juntes. Les lents,els filtres..... Un show!!!!
Menys mal del resultat!!!!!!!!!!!!

imported_admin
29/12/2011, 11:36
Preciosa foto
Preciosa aventura
Final feliç.

joangomila
31/12/2011, 11:56
A jo m'arriben 4 esquitxos fent sa foto d'es Pont d'en Gil i vaig desmontar es xiringuito, és admirable ses ganes que hi poses a cada foto, Toni.

Sa foto de dalt de tot, tan sols una cosa que crec que és més un gust personal que no un problema de sa foto: ses roques de l'esquerra tenen un color vermell molt pujat, pel meu gust, potser amb una tonalitat més suau o no tan saturat m'agradaria més.

En qualsevol cas una foto molt bona que jo no arribaré a fer mai.