Ver la versión completa : Forum sharp
Lluis Surralles
27/01/2016, 17:30
5342
Lluis Surralles
27/01/2016, 17:32
Torno a estar actiu. Bona tarda companys. Per correu apart li vaig comentar al boss els motius de la meva absència al FF. Después dels canvis experimentats a la meva vida torno a estar amb vosaltres espero que per molt de temps. A veure que us sembla aquesta primera foto.
Joan A. Gomila
27/01/2016, 17:50
M'alegra moltissim retrobar-te de nou per aquí, Lluis. I vaja retorn!!! Sembla que vens dispost a destronar al rei de la fotografia urbana, jejeje.
Bromes de banda, em sembla una molt bona foto, aquest tipus de perspectives fetes amb "ulls de peix" (ens diràs quina òptica has emprat, oi?) sembre m'han semblat força atractives.
Qualitativament, la veig amb poc detall, com empastada i el poc pes de la foto em fa sospitar sobre la manera com has pujat la foto i/o l'espai de color en que es troba. Tu la veus igual que l'original en quan a qualitat?
Ja trigaves, Lluis!!! Crec que tots estem contents de poder tornar a gaudir de les teves fotos. :)
La foto d'avui és realment espectacular. La teva decisió de fer-ho amb l'òptica que ho has fet és molt encertada. Sí que és cert, però, que per les cantonades perd qualitat. Duies un parasol posat o és efecte de la pròpia òptica, això de que surtin els extrems més foscos?. Bona foto.
Va, va, més!
Carlos Silvestre
27/01/2016, 20:30
¡Qué buena noticia que te reincorpores! Encima lo haces con un buen puñetazo en la mesa, una foto muy impactante. Un muy buen empleo del ojo de pez. Celebro tu regreso.
Jaume Franch
28/01/2016, 11:25
Ha estat una molt gradable sorpresa, la teva reincorporació, Lluís. Ens il.lusiona que ens anunciïs la teva continuitat.
La foto que presentes em mou a fer-te alguns comentaris:
- Un tema no esportiu. Diu molt, supòso, del teu esperit renovador.
- La òptica emprada, encara va més enllà i fa pensar que tens molt bones intencions.
- M'encanta la foto, la idea i la execució.
- Tal vegada, aquesta periferia més fosca ha estat intencionada? (Vinyetejat?)
- No t'ho han dit : crec que li falta un punt de contrast, però hauries de preservar una mica el cel si ho fas.
Benvingut amic Lluís.
Aprofitant el "retorn" d'en Focus (veureu perquè), us recomano que llegiu aquest article sobre que va publicar "EL Pais" el Març del 2015:
http://ccaa.elpais.com/ccaa/2015/03/11/catalunya/1426090959_149153.html
Joan A. Gomila
28/01/2016, 15:33
Ostres, quin artícle més polit!!! i a més a un diari de tirada nacional!!!
Enhorabona, Lluis, per aquest artícle.
Carlos Silvestre
28/01/2016, 17:40
Ha estat una molt gradable sorpresa, la teva reincorporació, Lluís. Ens il.lusiona que ens anunciïs la teva continuitat.
La foto que presentes em mou a fer-te alguns comentaris:
- Un tema no esportiu. Diu molt, supòso, del teu esperit renovador.
- La òptica emprada, encara va més enllà i fa pensar que tens molt bones intencions.
- M'encanta la foto, la idea i la execució.
- Tal vegada, aquesta periferia més fosca ha estat intencionada? (Vinyetejat?)
- No t'ho han dit : crec que li falta un punt de contrast, però hauries de preservar una mica el cel si ho fas.
Benvingut amic Lluís.
Aprofitant el "retorn" d'en Focus (veureu perquè), us recomano que llegiu aquest article sobre que va publicar "EL Pais" el Març del 2015:
http://ccaa.elpais.com/ccaa/2015/03/11/catalunya/1426090959_149153.html
¡Que bonito artículo! No lo había leído. Enhorabuena LLuis.
Lluis Surralles
28/01/2016, 17:55
Muchas gràcias. Si de algo me puedo vanagloriar es de tener muy buenos amigos. Lo demás no cuenta. En cuanto a la fotografia que he presentado quiero decir dos cosas:
1ª El viñetado lo he efectuado a drede, no sé si acertadamente, para dar mas realce al edificio central. Vicens me dice que cree que seria mejor sin viñetado. Quizas tenga razon.
2ª El objetivo con el que se ha efectuado la foto es un Samyong, cuya calidad no es excesiva. De aqui esta posible ligera falta de definición. En cuanto al contraste, posiblemente se podria haber dado un poco mas, pero asi me parece bastante correcto y, cuando una cosa sale medianamente bien, es mejor no tocarla. Creo yo.
Seguire colgando algunas fotos mas de la última cosecha.
Jo tampoc l'havia llegit, l'article. Enhorabona, Lluis!.
Lluis Surralles
28/01/2016, 19:16
Gràcies, Vicens. També van publicar alguna cosa altres mitjans , TV3 i RNE pero aixó no te cap importància perque tinc molt bons amics dintre d´aquest món i van voler quedar bé amb mi. Per altre costat aixó va esser ara fa un any. Ara ja ningú s´en recorda de mi.
Jaume Franch
28/01/2016, 23:08
... Ara ja ningú s´en recorda de mi.
Apa Lluís, no m'ho crec.
Bep Taltavull
30/01/2016, 18:07
Ben retrobat Lluís!!! :very_drunk:
Encantat que tornis a estar actiu al foro, tots passam èpoques...
M'agrada molt aquesta deformació de lent, la trobo molt ben cercada aquesta perspectiva.
Fotofindera!!!
Per cert, l'article és preciós, i... nosaltres si que ens recordam de tu quan no participes. Gràcies per ser aquí :very_drunk: