Ver la versión completa : Sota la pluja a Tredós
Lluis Surralles
29/01/2016, 22:24
En una excursió, el mes setembre a Tredós, vaig obtenir aquesta foto que m´agrada força. Que us sembla?5365
Carlos Silvestre
29/01/2016, 23:18
Pues que también me gusta. La composición (carretera y personaje con paraguas)es perfecta. El color magnífico. Si acaso el viñeteado debería ser algo más sutil a mi modo de ver.
Una foto muy seductora.
Jaume Franch
30/01/2016, 00:13
Una de les millors fotos no esportives que he vist teves.
M'encanta. Com diu en Carlos, encisadora!. També comparteixo amb ell el detall del vinyetat.
EscarapelaFF 40x
Comparteixo l'opinió d'en Carlos i d'en Jaume en tots els sentits. Molt bona concepció de la imatge i composició. Magnífic color en l'edició. Aquest (i dic "aquest") vinyetejat tampoc no crec que li faci cap favor a la imatge final. Molt bona foto, Lluis!
Lluis Surralles
30/01/2016, 12:01
Moltes gràcies, companys. Darrerament m´he encapritxat amb aquests vinyetats i probablement m´estic passant. La prova la tinc en que tots tres dieu el mateix. Si faig vinyetat ho faré amb mes cura.
Bep Taltavull
30/01/2016, 18:25
Molt bona composició Lluís i les llums perfectes, tan sols em demana una mica d'acció a la model
Jaume Franch
30/01/2016, 18:25
Molt bona composició Lluís i les llums perfectes, tan sols em demana una mica d'acció a la model
Ben vist i dit, Bep. Estic d'acord.
Joan A. Gomila
31/01/2016, 19:40
Arribo una mica tard, però estic d'acord amb els primers comentaris que t'han fet els companys. Consider que és una bona foto que podria millorar un poc més amb el vinyetejat més subtil, però jo no el llevaria del tot per que pens que li queda bé.
Pedro Riveiro
31/01/2016, 19:52
Preciosa fotografia, així com esta per mi esta bé.
Pepe Peñafiel
01/02/2016, 16:48
Me encanta esta imagen y todavía más ver tius fotos por aquí nuevamente
Ese punto de color de la figura humana está colocado en un punto con una fuerza tremenda. Me encanta!!!!
Estoy en plan Guadiana y aparezco y desaparezco, pido perdón a todos, graves problemas con mi ordenador desde el pasdo 20 de enero ( recién llegado de la montaña) me tienen loquito y aislado aunque os voy siguiendo no con las pantallas que vuestros trabajos se merecen.
Lo dicho empiezas muy fuerte esta etapa LLuis. Saludos