Ver la versión completa : Dits
Jaume Franch
03/02/2016, 13:27
La tercera de la serie amb l'iPhone, fet expressament per a El Tema del Mes.
5454
iPhone 4S - Tractament amb ACR. Encara que no ho sembli, les mans estaven netes en el moment de la foto.
M'agrada la idea però no la realització. Em sap greu, Jaume.
Jaume Franch
03/02/2016, 23:25
M'agrada la idea però no la realització. Em sap greu, Jaume.
No et preocupis Vicenç, son temes forçats i... agraden o no agraden. No fa gaire que un bon amic em va dir que tenía que provar coses. Les proves estàn sotmeses a error / encert.
A mí m'agrada l'atreviment d'aquest tractament amb una foto feta amb un iPhone. Agradi o no, he jugat.
Carlos Silvestre
04/02/2016, 11:53
"Ejercicio de estilo" ¿no?
No et preocupis Vicenç, son temes forçats i... agraden o no agraden. No fa gaire que un bon amic em va dir que tenía que provar coses. Les proves estàn sotmeses a error / encert.
A mí m'agrada l'atreviment d'aquest tractament amb una foto feta amb un iPhone. Agradi o no, he jugat.
Me n'alegro que pensis així, Jaume. Ah!, i cuida tots els bons amics que tinguis, que de bon segur, ja ho fas. :)
Jaume Franch
04/02/2016, 21:12
"Ejercicio de estilo" ¿no?
Perdona Carlos, no lo pillo.:(
Bep Taltavull
07/02/2016, 00:00
Bon detall i nitidesa, m'agrada aquesta composició. :very_drunk:
Xec Gomila
07/02/2016, 16:50
..m'agrada sa posicio dels dits... me recordan a mans de 'mecanic'... :rolleyes:
Jaume Franch
07/02/2016, 18:10
..m'agrada sa posicio dels dits... me recordan a mans de 'mecanic'... :rolleyes:
A mí també m'ho recorda.
Teresa Santacana
17/02/2016, 12:03
A mi m'agrada Jaume! Crec que en vas fer alguna més, nosé on les he vist, i aquesta és la que més m'agrada!