Ver la versión completa : "Per tant, la llum és de color."
Antoni Cladera
16/02/2016, 10:13
Amb aquesta frase de William Turner, em trobava al mateix lloc, diferent moment i diferentes condicions de llum.
A vegades m'allunyo del paisatge fotografiat amb necessitat d'experimentar la llum d'una matinada en lloc de la del crepuscle. Un exercici on trob la veritat essencial del que estic fotografiant, motivant-me a tornar més d'una vegada al mateix lloc per captar dos mons, dues visions diferents.
La fotografia és expressió.
D4s
16-35mm a 20mm
F/8
10"
Iso 200 (per donar menys temps d'expo tenint els ennivolats marcats)
9100K
Filtre ND64
Polaritzador 112mm
Filtre GND de tres passos en moviment
5514
Pedro Riveiro
16/02/2016, 10:36
Hola Antoni, és veritat que el mateix paisatge i en diferents dies de llum canvia completament la fotografia. La primera era bona però aquesta m'agrada mes.
Jaume Franch
16/02/2016, 11:30
Excel.lent exercici de presentació contrastant-la amb l'altre.
Foto impecable.
EscarapelaFF 40x
Comentari apart: Tal vegada has apurat un pel massa el pes, perque els meus ulls em demanen una mica més de definició.
Un altre detall: hauríes de pujar les fotos amb un costat vertical no superior a 800 pixells, perque molts de nosaltres hem de fer scroll per poder veure la foto sencera.
Antoni Cladera
16/02/2016, 11:35
Tal vegada has apurat un pel massa el pes o la resolució.
gràcies Jaume, avui en dia, vist com està el "patio" ja guard els jpg a 1200px i 300ppp de resolució. Per una banda perquè la web m'ho "demana" i per altra banda he observat empícament que 72 o 300ppp no li fan res a la vista en pantalles... Tal vegada per aquesta web (FFforum) pugui ser un pel al límit... però no li veig la diferència.
Antoni Cladera
16/02/2016, 11:37
Tanta raó Pedro, puc anar als lloc "fetiche" ses vegades que faci falta i la llum experimenta un canvi en el paissatge... merci
Jaume Franch
16/02/2016, 11:39
gràcies Jaume, avui en dia, vist com està el "patio" ja guard els jpg a 1200px i 300ppp de resolució. Per una banda perquè la web m'ho "demana" i per altra banda he observat empícament que 72 o 300ppp no li fan res a la vista en pantalles... Tal vegada per aquesta web (FFforum) pugui ser un pel al límit... però no li veig la diferència.
he modificat el comentari meu, perque he vist que la resolució de la foto és a 240.
He afegit un altre comentari.
Impossible d'escollir entre una i altra foto. Són dos moments diferents, dos llums diferents, dos fotos diferents… dos expressions diferents!
Francisco Aviles
16/02/2016, 13:50
Fantástica , Molt Bona.. Toni
Bep Taltavull
16/02/2016, 20:36
No es poden conparar, son dues fotografies totalment diferents, M'agrada la composició, la temperatura i com has jugat en la presa :very_drunk:
Joan A. Gomila
16/02/2016, 20:54
Totes dues son molt bones fotos i tot i estar agafades des del mateix lloc, com diu en Bep, son totalment diferents.
Molt bon exercici de tonar en diferents moments al mateix lloc per a experimentar els canvis que pot fer el paissatge en funció de la metereologia de cada moment.
En quan al que diu en Jaume de la definició, jo la veig perfecta tal com l'has pujada.
Antoni Cladera
17/02/2016, 11:53
merci companys ;-)
Joan Antoni, jo també la veig be... Jaume que veus desenfocat i m'ho mir....? I prenc nota de la mida.. (es que ja jug amb tres mides diferents :-(
merciii!
Jaume Franch
17/02/2016, 13:35
merci companys ;-)
Joan Antoni, jo també la veig be... Jaume que veus desenfocat i m'ho mir....? I prenc nota de la mida.. (es que ja jug amb tres mides diferents :-(
merciii!
No, desenfocat , no. Nitidèsa a les roques, com si el redimensionat hagués afectat aquesta nitidèsa, que segur ha de tenir l'original.
Antoni Cladera
17/02/2016, 13:43
ok! Jaume
Juan Cuadros
09/03/2016, 21:57
La encuentro muy buena en todos los aspectos Toni. Enhorabuena!
Carlos Silvestre
09/03/2016, 22:46
Una delicia de tonos,detalle, luz, composición y buen gusto.