PDA

Ver la versión completa : En vull un kilo

Joan A. Gomila
18/02/2016, 15:28
Vos deix aquest bodegó que no havia penjat encara per que el vaig enviar al concurs de bodegons que va organitzar la "Agurpación Fotográfica de la Rioja" i que estava esperant a que es fes públic es fall d'es jurat abans de penjar-la.

Hi van participar 1.041 imatges i a part dels 3 premis que es van donar, també en van seleccionar unes quantes per a fer-ne una exposició.

Cap dels participants de Menorca ha tingut sort en el concurs....una altra vegada serà.

Dades exif: Nikon D300 amb Tamron 90 mm, ISO 400, f/14 i 30 segons.

5528

A sa pantalla on estic, el fons es veu una tonalitat tirant a rosada (magenta?) però a la pantalla de casa, que és de la que em refio, no s'hi veu, si no que te una tonalitat tirant a un groc-verdós que és totalment intencionat, per tant la donaré per bona tot i no saber com la veureu voltros.

Lafebre
18/02/2016, 18:41
Bé, Joan A., és molt difícil tenir sort als concursos ja que hi participa molta gent (fixa't, aquí dius 1.041 imatges) i els gustos i criteris dels membres el jurat no sempre coincideixen amb els dels concursants. Jo no aprecio cap tonalitat rosada/magentosa sinó a una tonalitat "d'envellida" que crec que li va bé. I com que per gustos, els colors, aquesta imatge a mi potser em demana una mica més de saturació en els tomàquets i més enfosquida en general. No sé.. és qüestió de provar, i provar, i provar.

Joan A. Gomila
18/02/2016, 19:47
Gracies Vicenç per la teva aportació. I gràcies per confirmar-me que el que veig al monitor de casa és el que val.

Jaume Franch
19/02/2016, 10:29
La foto la veig molt correcte, excepte els colors, que no sé com valorar-los.
Estic d'acord amb les observacions de'n Vicenç.
El que no em quadra, potser és intencionat, és la diferencia de color entre els tomaquets de dalt i els d'abaix.

Joan A. Gomila
19/02/2016, 10:45
És que no eren ses mateixes tomàtigues, vull dir que no les vaig comprar a la vegada. Unes les tenia a casa i les altres les vaig anar a comprar per fer sa foto, supòs que no es trobaven al mateix punt de maduresa tot i ser de sa mateixa varietat.

Joan A. Gomila
19/02/2016, 11:05
Per si a algú li interessa, en aquest enllaç podeu veures ses fotografies guanyadores i finalistes d'es concurs:

http://www.lafotografica.org/general/fotografias-ganadoras-del-concurso-de-bodegon-2015/

Jaume Franch
19/02/2016, 11:07
Per si a algú li interessa, en aquest enllaç podeu veures ses fotografies guanyadores i finalistes d'es concurs:

http://www.lafotografica.org/general/fotografias-ganadoras-del-concurso-de-bodegon-2015/
Ok.
Gràcies per l'enllaç. M'ho miraré.

Lafebre
19/02/2016, 17:14
Ok.
Gràcies per l'enllaç. M'ho miraré.
Gràcies per l'enllaç, Joan A. Les he vist i, com sempre, n'hi ha de tall clàssic i de tall més modern, n'hi ha que m'agraden molt, n'hi ha que "només" m'agraden i n'hi ha que no m'agraden. El que us puc dir és que al meu criteri, hi ha fotos amb més qualitat (en tots els sentits) que la foto guanyadora.

Lluis Surralles
19/02/2016, 20:38
Hi ha, juntament amb fotos molt bones, d´altres que per al meu gust no donen la talla. Paradoxalment, una de las que m´agraden menys es la guanyadora. "Para gustos los colores"·

Francisco Aviles
20/02/2016, 10:29
Estic d'acord amb Vicenç i amb en Luis a mi tampoc m'agrada la guanyadora, crec que hi ha entre les finalistes imatges molt millors.
Però bé hi havia un jurat i ells tenien la paraula ¡¡

Bep Taltavull
20/02/2016, 22:38
Referent a la foto, jo crec que la veig be al meu monitor, per lo que em parlat. M'agrada la composició i tractament.

En quant al concurs estic d'acord amb en Vicenç i en Lluís... els jurats son els jurats. :very_drunk:

Francisco Aviles
21/02/2016, 22:36
http://www.lafotografica.org/general/catalogo-del-concurso-de-fotografia-de-bodegon-2015-nfoto/

Entre La 1041 imagenes de 16 paises diferentes, hay algunos menorquines o residentes en Menorca, que han sido seleccionados para el catalogo del concurso, algo es algo...

Pepe Peñafiel
26/02/2016, 17:18
Me encanta sobretodo el tratamiento Joan.

Joan A. Gomila
26/02/2016, 18:28
Gracies, Bep, pel teu comentari.
Muchas gracias, Pepe. Me alegra que te guste.