PDA

Ver la versión completa : AS232 Super Puma



Joan Morro
23/02/2016, 22:24
Mirant fotos per l'exposició, he trobat una sèrie fetes als Red Arrows el 2014, vos les aniré posant a poc a poc.

La llàstima és que el cel estava lleig i estan fetes a contrallum, però en canvi passaven tan a propo que casi els podia donar la mà....

5541

NIKON D700 55.0-300.0 mm f/4.5-5.6 DX 300.0 mm (35mm: 450.0 mm) 1/160 sec f/16 ISO 200

Aquesta va quedar amb la zona interior de l'helicopter un poc fosca

Francisco Aviles
23/02/2016, 23:21
Bona, Joan
Jo la faria en Blanc i negre, segur que queda bè..

Lafebre
24/02/2016, 13:22
Tant de bo que ho has aclarit, Joan, però coneixen-te, al primer cop d'ull m'he pensat que el contingut de la foto era una traballa al fons del mar :rolleyes:. No et coneixia aquesta faceta.

Conyes a banda, la foto que ens presentes trobo que té un enquadrament força interessant malgrat (i precissament per això) que l'hèlix i la cua no surten senceres i la mirada es centra en el motiu principal de l'escena. Dit això, i de cara a l'exposició, crec que tens fotos submarines molt bones i que podrien donar a l'exposició una visió temàtica molt més enriquida, no creus?.

Bep Taltavull
24/02/2016, 19:45
També em demana veure l'helicòpter sencer, però el centre d'interés es clar.

PD; no entenc el perquè d'un diafragma tant tancat...

Joan Morro
25/02/2016, 23:16
La veritat és que fa tant que la vaig fer que no record pq la vaig fer així. Me sembla que vaig provar a fer l'helicopter sencer i no m'acabava d'agradar.

El tema del diafragma és per aconseguir les hèlices no congelades, si no en moviment, si no fa un efecte realment extrany.

Vicenç, segurament si que seran les dues fotos subaquàtiques, però tinc unes quantes d'aquesta sèrie que vos vull ensenyar.

Antoni Cladera
26/02/2016, 08:16
A jo m'agrada. Si que es complementaria un poc més amb dues fotos mes: primer pla i pla general amb tot l'aparell.
Aquest dia també hi era..;-)

Pepe Peñafiel
26/02/2016, 17:12
Me gusta ese encuadre, es diferente y muy personal. El contraluz encuentro que lo has solventado muy bien.

Joan A. Gomila
27/02/2016, 11:01
A jo m'agrada tal qual la presentes, Joan.

Joan Morro
03/03/2016, 11:15
Gràcies!

Joan A. Gomila
03/03/2016, 11:18
Uep, aquest tema se m'havia quedat avall i no l'havia pensat a comentar.

Compositivament m'agrada tal qual com està sense que surti la totalitat de l'helicopter dins s'enquadrament.

També m'agrada sa sensació de moviment que t'ha quedat a ses aspes, ja que li donen dinamisme.

Jaume Franch
03/03/2016, 11:34
M'agrada , Joan. Dóna una bona sensació de dinamisme.
La primera impressió em demana veure l'helicòpter sencer.
Després, potser pensant que, de fer-ho, s'allunyaría la part central protagonista, penso que ja m'està be així.
Això sí, com molt be dius, em sembla imprescindible millorar les llums del protagonista i darrera d'ell.
Un punt més de contrast selectiu no li aniría malament, segons el meu parer.