PDA

Ver la versión completa : San Miguel 00... y no es una birra



LluisSurralles
18/04/2013, 18:02
Aquest jugador es en Rodrigo San Miguel. Juga al València Basquet y
porta el nº 00 per la similitut amb la cervessa. Curiositats apart he penjat la foto perque aquest darrer partit he canviat el sistema de il.luminació per flashos al Palau Olimpic de Badalona. He posat només dos punts a un lateral de la pista i penso que aixi consegueixo mes volum. Espero que us agradihttps://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=14277 3&g2_serialNumber=1

CarlosSilvestre
19/04/2013, 13:22
Efectivamente el área de la camiseta, pantalón y brazos presenta unos contrastes luz/sombra que mejoran la sensación de volumen. Como contrapartida la cara queda toda a la sombra. Habrá que esperar otra foto en las mismas condiciones de iluminación lateral pero con el jugador de frente. ¿Lo harás en el 5º partido contra el Phanatinaikos?

beptaltavull
19/04/2013, 16:12
Penso que amb aquesta nova il·luminació, la imatge millora notablement... te més volum...
Com diu en Carlos, justament amb aquesta imatge, falla el rostre del jugador... [smiley=tekst-toppie.gif]

joangomila
19/04/2013, 16:56
També estic d'acord amb el que ja han apuntat els altres companys, l'increment de sensació de volum de la foto és notable.

imported_admin
19/04/2013, 19:42
Estic ben d'acord amb els altres comentaris.
Afegeixo que m'encanta la seva nitidèsa i la oportunitat de captar el "San Miguel 00". ;D

LluisSurralles
19/04/2013, 20:48
Carlos, hace tiemnpo que no voy al Barça, Fui el pasado jueves a cubrir el segundo partido para hacerle un favor a Rodolfo Molina que estaba de viaje. La verdad es que ya no me apetece. Ahora solo voy al Jventut gratis (como becario de 67 años) y es aqui donde experimento luces. A mi la foto me gusta y no me preocupa demasiado que la cara quede mas oscura ya que la acción está en el brazo y en la pelota. De todas formas gràcias por el comentario. Veremos en próximos partidos como resulta. Dado que estan en constante movimiento, es imprevisible

VLafebre
20/04/2013, 16:56
En quant la llum, estic d'acord amb els altres companys. L'increment de sensació de volum es notòria.

Pel que fa la part "compositiva", coincideixo amb tu, LLuis, que l'acció està en el braç i en la pilota.
També coincideixo amb en Jaume en l'oportunitat de captar el "San Miguel 00"

CarlosSilvestre
20/04/2013, 19:03
¡Es verdad! ¡Qué oportuno lo del 00!

joangomila
20/04/2013, 19:49
¿Debe cobrar de la marca de cervezas por haber elegido este número? :-?

LluisSurralles
20/04/2013, 21:45
Le pregunté si cobraba de los cervceros y me dijo que, de momento, no, aunque estaba en ello