PDA

Ver la versión completa : Na Joanassa



Cisco Dura
29/02/2016, 20:59
Hola a tots. Les dues fotos que avui pressent som un poc amb la intenció de poder saber el vostre parer al respecte. Si deixem un poc de banda la ubicació, crec que es pot millorar-la la pressa si hagues anat més a mà esquerra meva, les roques de la banda dreta de baix podria haver-les evitat. però la qüestió que present és la següent. Com podeu observar les dues estan fetes del mateix lloc però són bastant diferents de quant al temps emprat, diafragma, filtres, i sobretot amb el seu processat. La primera podríem dir que és quasi com ha sortit de la màquina, té tractament d'altes llums, ombres, contrast i lluminositat amb ACR. La segona està molt més processada a part de ACR, du mascares de lluminositat, etc. a jo personalment no sé per quina de les dues em quedaria, dir de la segona que jo, m'agrada treballar-les amb el photoshop, però el resultat de la primera també no el trobo malament. I vosaltres que en deis?
5557
Dades: Iso 100 Focal 17 mm Diafragma f/8 Velocitat 121 segons, filtres DN 6 passos, Degradat 0,9 Pes 408 kb

5558
Dades: Iso 160 Focal 17 mm Diafragma f/4,5 Velocitat 300 segons, Filtres DN 16 passos Degradat 0,9 pes 423 kb

Francisco Aviles
29/02/2016, 21:54
Per yo son molt bones ses dues,Cisco

Antoni Cladera
29/02/2016, 22:46
Bon vespre Cisco. Demanes parer i intentaré ser si cer:
La primera la veig molta falta de contrast. Composició molt encertada.
Tal vegada donant un poc mes de contrast general (o local). Sempre és recomanable pujar el contrast quan pujam exposició.
També la intensitat (contrast a les zones mitges) fa una bona feina


La segona en canvi, a les roques de na Joanassa hi veig massa saturació deixant se ser natural. Tot i que les llums estan molt ben repartides (foscos/clars).
Jo triaria la segona (ND 16 passos) pero sense ser tan incipient amb el processat.
Això és el que veig

Cisco Dura
01/03/2016, 11:48
Toni, m'agrada que en donin el parer, s'intenció és per aprendre de vosaltres. No sé si estat capaç d'arribar allà a on és dit amb els teus comentaris. Aquí van unes rectificacions tant a la primera de 6 passos, com a la de 16 passos.
6 Passos: 5561 16 Passos: 5562

Antoni Cladera
01/03/2016, 12:08
Cisco, molt bona feina a ses dues!
et fixes a sa primera (6 passos) que pujant el contrast, deixa de pareixer-mos plana i sense separació vusla amb el fons?

La segona, amb aquesta reducció de saturació a l'escull és molt més natural.
chapeau

Lafebre
01/03/2016, 18:09
Entre els consells d'en Toni i la teva feina ben feta, t'han quedat dues versions magnífiques. Felicitats, Cisco.

Jaume Franch
01/03/2016, 22:27
Aquestes versions em semblen excel.lents, Cisco!.

Raul Sintes
02/03/2016, 17:24
Res a veure el resultat final amb les primeres propostes. Bona feina!!

Joan A. Gomila
03/03/2016, 09:41
Un bon exercici, Cisco, el més important és que has aconseguit millorar-les totes dues seguint les indiciacions dels companys.

Pepe Peñafiel
05/03/2016, 09:01
preciosas ambas. Excelente trabajo

Bep Taltavull
05/03/2016, 17:23
Esteim veient dues fotografies diferents en quant a condicions de llum, per tant no es poden comparar, però després dels consells que t'han donat i la feina que hi has fet

em quedo amb la primera foto/segona versió.

Molt bona :very_drunk:

Antoni Cladera
06/03/2016, 11:12
Esteim veient dues fotografies diferents en quant a condicions de llum, per tant no es poden comparar, però després dels consells que t'han donat i la feina que hi has fet

Trob que no Bep.... Crec que és la mateixa foto (amb poca diferència de temps), amb les mateixes condicions de llum però exposades amb diferents filtres. Així ho vaig entendre jo....

Cisco Dura
06/03/2016, 12:30
Són la mateixa pressa però en 20 minuts de diferència, el temps que vaig tardar a tenir la idea d'emprar els filtres de 16 passos, i ses corresponents proves d'enfoc, mesurar el temps. Quan vaig penjar les dues fotos la intenció era per saber el vostre parer sobre el resultat d'emprar dos filtres diferents i els seus resultats, que en principi són evidents, però que m'agradaria saber un poc més, com quan és interessant emprar-los, que es pot aconseguir, etc.

Pedro Riveiro
06/03/2016, 20:54
Bones fotografies i molt bons els arranjaments, em quedo amb la segona rectificada.

Antoni Cladera
06/03/2016, 21:37
Aixo Xisco, dóna per un cafenet un dia...
Ara estic amb un article d'exposició i llavors toca als filtres...
Et passaré uns quans d'enllaços...
I si un dia vols quedar a fer un cafe en xerram.

Bep Taltavull
06/03/2016, 21:53
A jo m'havia semblat que la primera era amb una llum més difusa per no tenir una font que il.lumines directament a l'illot, com si que és el cas de la segona, que el sol incideix directament sobre el roc :rolleyes:.

Si hi ha tant de temps entre les dues exposicions no podem dir que sigui la mateixa presa, ja que amb aquest temps les condicions de llum van canviar i no poc.

Carlos Silvestre
07/03/2016, 08:20
Yo me apuntaría a un término medio. A la primera le falta algo de contraste y la segúnda tiene demasiado. No obstante tu ejercicio me parece la mar de práctico y más si nos lo planteas para opinar.