PDA

Ver la versión completa : Es cap roig

Tito Felix
02/03/2016, 16:06
Es un retall d'una foto feta desde es Pa Gros a sa Mesquida, dimarts a les set d'es capvespre. ISO 100.....F/7......25 sg....objectiu Canon 24-105 a 35 mm

5570

Lafebre
02/03/2016, 18:26
L'efecte aconseguit a l'aigua el trobo realment molt bo. (clicant sobre la imatge per veure-la més gran, encara s'aprecia millor, la qualitat de l'efecte). Compositivament, el conjunt d'edificis blancs tan enganxats al marge dret crec que no li fan cap favor a la foto. No creus que si els retalles, encara que sigui sacrificant un tros de les roques que hi ha davant, no resultaria en una millor imatge?. Bona foto, Tito.

Jaume Franch
02/03/2016, 19:31
M'encanta , Tito.
1. Les dimensions, al límit del que admet el programa, en que has pujat la foto (2500x973pix.), permeten fer tres clics sobre la mateixa foto i aumentar el detall. Excel.lent.
2. Estic d'acord amb la observació de'n Vicens.
3. Crec que la foto està desnivellada, que rota un pel en sentit antihorari.
4. Una curiositat: A l'extrem del penyassegat del fons (La Mola?) hi ha un punt blanc. Deu ser el llum d'una balisa?.

Preciosa foto, Tito.

Jaume Franch
02/03/2016, 19:36
M'encanta , Tito.
1. Les dimensions, al límit del que admet el programa, en que has pujat la foto (2500x973pix.), permeten fer tres clics sobre la mateixa foto i aumentar el detall. Veig que tu ets valent com jo. NO ens fa por que gràcies a aquesta qualitat ens puguin prendre i emprar la foto. És així?.
2. Estic d'acord amb la observació de'n Vicens.
3. Crec que la foto està desnivellada, que rota un pel en sentit antihorari.
4. A l'extrem del penyassegat del fons ( La Mola?) hi ha un punt blanc. Deu ser una balisa?.

Bona foto, Tito.

Tito Felix
02/03/2016, 22:32
Gracies Vicenç per es teus consells, sempre son de molta ajuda, tens raó, sa foto millora.Gracies Jaume, sobre La Mola hi ha un llum que sembla una balisa o un petit far. En relació a lo que dius de que puguin emprar sa foto, sa veritat es que no me preocupa.

Joan A. Gomila
03/03/2016, 09:47
Estic d'acord amb el que ja heu comentat.

El que valoro més positivament és la velocitat d'obturació que t'ha permés treure aquest efecte tan bó de l'aigua i l'escuma de la mar.

En aquest cas em sembla que la temperatura és massa freda pel meu gust. Vas disparar amb balanç de blancs en automàtic?

Tito Felix
03/03/2016, 15:35
Estic d'acord amb el que ja heu comentat.

El que valoro més positivament és la velocitat d'obturació que t'ha permés treure aquest efecte tan bó de l'aigua i l'escuma de la mar.

En aquest cas em sembla que la temperatura és massa freda pel meu gust. Vas disparar amb balanç de blancs en automàtic?

Si, sempre el tenc amb automàtic. I també et tenc que dir que quan veig sa foto pens que a lo millor el tindria que haver cambiat. Algun dia tindre que fer proves per apendre a canviar un poc sa temperatura de ses fotos depenent de ses hores d'es dia i de ses condicions atmosfèriques.

Bep Taltavull
05/03/2016, 17:18
Estic d'acord amb el comentari d'en Joan A.

Carlos Silvestre
07/03/2016, 08:25
Pues he leído los comentarios hechos y nada más que agregar.