Ver la versión completa : Pere Navarro
Lluis Surralles
06/03/2016, 21:45
Una de les afcions que encara em queden es la del Tennis taula. El jugador de mes edat es en Pere Navarro i el jove, també. El senior juga en el mateix equip que jo (amb la diferencia de que ell guanya sovint i jo no) i el junior ha estat varies vegades Campió d´Espanya, ha jugat en equps de Alemania, França i a la selecció espanyola. Recentment vaig fer un reportatge de uns campionats. Que us semblen les fotos pel tema esports?5617
5622
Jaume Franch
07/03/2016, 01:08
M'encanten les dugues.
Carlos Silvestre
07/03/2016, 08:17
La primera, además de bien hecha, es graciosa y oportuna. La segunda coge perfectamente ese momento breve de concentración antes del saque. La diagonal mirada-pelota queda un poco recortada por la derecha. Creo que la foto sería perfecta con un poquito más de espacio en esa zona.
La primera -que estic d'acord que és graciosa i oportuna, com diu en Carlos- no la veig amb bona definició (sembla com si li manqués enfocament), cosa que -com saps molt bé- de cara a un concurs penalitza molt. Respecte la segona, coincideixo totalment amb el comentari d'en Carlos, però tot i així la veig molt superior a la primera.
Lluis Surralles
07/03/2016, 14:50
Es cert que els falta definició a totes dues. Estan tirades amb un 300 2,8 a 3200 Asa i des de molt a prop, al límit de la distància miínima. Els vostres comentaris no fan mes que corroborar el que ja pensava. Son bones fotos pero els falta el plus per tal de poder anar a concurs amb garanties. Moltes gràcies companys.
Francisco Aviles
07/03/2016, 22:04
Bones fotos , lluis
Juan Cuadros
09/03/2016, 21:27
Dos magnificas fotos...la verdad es que no sabría con cual de ellas quedarme....quizás si me obligaran a elegir, me quedaría con la del joven. Enhorabuena!
Bep Taltavull
10/03/2016, 20:16
Pens que son molt bones les dues, i que moltes vegades la tècnica no és imprescindible.
Cisco Dura
10/03/2016, 20:40
Llastima d'aquesta falta d'enfocament, però m'agraden les dues, una com graciosa i la segona la trob molt bona. El tractament en blanc i negre personalment m'agrada molt sobretot de la segona
Joan A. Gomila
11/03/2016, 18:08
Sa primera em sembla curiosa i sa segona m'agrada molt per que transmet un moment de molta concentració. Gairebé fica a l'espectador dins la intimitat del personatge.
Li veig com un halo a la zona del cap però crec que deu ser més un element del fons desenfocat del fons que justament te la forma del cap del jugador.
Pepe Peñafiel
12/03/2016, 10:48
Dos momentos buenísimos Lluis. Me gustan ambas