PDA

Ver la versión completa : Viu BiCiNg



Joan A. Gomila
10/03/2016, 18:29
Aquesta és sa darrer que vos pos d'es viatge a BCN. A vam que vos sembla.....

5638

Jaume Franch
10/03/2016, 19:17
Bona diagonal!.

Joan A. Gomila
11/03/2016, 12:08
Gracies, Jaume, se que hi ha elements com sa moto que molesten pero no sempre podem controlar la presencia o no de certs elements.
Aquesta tambe esta presa des de dalt es bus turistic mentre estava aturat a un semafor.

Lafebre
11/03/2016, 12:28
Aquesta diagonal de blancs i vermells és potentíssima!. La moto pot molestar o no. A mi no em molesta pas, perquè això és una foto de carrer, de paisatge urbà, i hi trobes els elements que hi ha. Per mí està bé així, Joan.

Carlos Silvestre
11/03/2016, 14:50
Como destaca tanto el color de las bicis y es tan llamativa la diagonal, el resto no molesta. Buena urbana Joan.

Joan A. Gomila
11/03/2016, 17:45
Gracias Carlos. Me plantee un procesado en blanco y negro aprovechando el patrón repetitivo de las bicis pero tras analizarlo con calma pensé que en este caso no se podía prescindir del rojo de las bicis.

Bep Taltavull
12/03/2016, 09:30
Estic d'acord amb el comentari d'en Vicenç. Bona diagonal i color :very_drunk:

Pepe Peñafiel
12/03/2016, 10:50
La diagonal tiene una tremenda fuerza. A mi es la que más me gusta de la serie.

Cisco Dura
12/03/2016, 12:33
De les fotos d'aquesta serie també trob que és la millora pel meu gust. Bona diagonal i color i feta supòs des del bus turístic, no està malament. M'hauria agradat veure-la amb blanc i negre.

Lluis Surralles
12/03/2016, 12:42
Evidentment, tal i com s´ha dit, aquesta foto té dos elements: la diagonal i el color, per tant jo si que hagués eliminat aquest troç de moto i, tal vegada, l´ombra del cartell. No obstant, estem d´acord de que es tracta d´una molt bona foto. Tal com s´ha dit, de moment, (si no tens cap carta amagada) la millor de la sèrie. De vegades hi ha imatges quotidianes que no els fem ni cas i té que venir una perssona de fora per obrir-nos els ulls. Felicitats Joan A.

Joan A. Gomila
12/03/2016, 18:27
Moltes gracies a tots. Estic content que aquesta hagi agradat.
Lluis: m'en queda una més que, en principi, no fiava penjar-la per no fer-me molt pesat, però crec que vos la mostraré d'aqui uns dies, tot i que no em sembla una gran foto.