PDA

Ver la versión completa : Cala Morell



Cisco Dura
17/03/2016, 21:03
Hola a tots. Vull fer abans un incís, la foto que present és la mateixa localització que la que va presentar en Bep al tema del mes, "agua ...salada". Encara que no se semblen, no va a cap intenció de comparar l'una amb l'altre. La meva intenció és seguir un poc el fil de la meva darrera entrada "Poblat talaiòtic de Talatí" quant a què és també un altre intent de nocturna i de jugar amb la llanterna en pinta el primer plano de la foto. A l'altre post vau fer, és comentari d'enfosquir-la un poc més. L'hora que la vaig fer en aquesta encara hi havia claredat de la posta de sol, però ja es marcaven un poc les traces dels estels. Açò va fer que els colors del cel (diguem paleta al costat dret de la foto) em van atreure, en contrast a la nuvolada que sortíem per l'esquerra. He de dir que vaig emprar el retoc de "luminancia" per aconseguir reduir el renou. També diré que le vaig refredar bastant de temperatura de sortida fins al final del processat I vosaltres que opinau.
Dades: Iso 320 Focal 17 mm Diafragma f/5 Temps 208 segs. Filtre degradat 3 passos pel cel Llanterna pes 499 kb

5676

Carlos Silvestre
18/03/2016, 18:03
Hay cosas que me gustan y otras no tanto en esta atractiva foto. me explico. la zona del fondo (recorte de tierra y tonalidad + estellas) de primera. Nube creo que con un poquito más de luz y contraste mejoraría. Lo que no veo tan bien es lo abrupto de la transición entre zona iluminada y el resto del agua. Todo esto teniendo en cuenta que estoy viendo la foto en un mal monitor. La veré esta noche en el mío a ver si cambio de parecer.
Lo que veo poco atractivo es el primer plano: ¿y recortando un poco la losa plana?

Joan A. Gomila
18/03/2016, 18:51
Jo pens igual que en Carlos, tan per lo bo de sa foto com per lo no tant bo.

Lluis Surralles
18/03/2016, 22:22
Tot i que, ja ho he dit varies vegades, les fotos m´agrades mes aviat fosquetes, en aquest cas hi trobo a faltar una mica de llum. +brillo i + contrast potser?

Lafebre
19/03/2016, 13:01
En Carlos ho ha explicat molt bé. Coincideixo amb la seva opinió.

Jaume Franch
19/03/2016, 21:00
D'acord amb els companys.

Cisco Dura
20/03/2016, 18:00
Després d'aquesta unanimitat, sobre el que li pot sobra en aquesta foto, aquí us deix una de nova amb uns retocs per què pugueu-me dir el vostre parer.
5683

Joan A. Gomila
21/03/2016, 08:35
Aquesta segona la veig més equilibrada en quan a composició ja que es primer plà no te tan de protagonisme com a sa primera.

Raul Sintes
21/03/2016, 21:10
No sé que té aquesta foto que no m'acaba de fer el pes, l'he mirada i remirada moltes vegades hi veig quelcom que la desmereix pel meu gust. Pot ser l'exès de llum al primer pla sigui la causa?

Bep Taltavull
21/03/2016, 21:22
El que no m'agrada es aquest to verdós general

Cisco Dura
21/03/2016, 23:49
Gracies a tots pels vostres comentaris i opinions

Juan Cuadros
25/03/2016, 13:20
Para mi la iluminación del primer plano sobra. Pero esto es un gusto muy personal pues no soy muy partidario de la linterna. Por lo demás la imagen me gusta, quizás, como comenta Bep, el tono verdoso se podría quitar o reducir.