PDA

Ver la versión completa : Sa Naveta d'es Tudons



joangomila
09/12/2011, 15:20
Aprofitant que ahir tornava a haver-hi una bona lluna al cel, en Bep i jo, vam anar a Sa Naveta d'es Tudons. El cel estava cobert parcialment de núvols que s'anaven movent lentament amb el vent i no sabiem si en podriem treure res en net d'aquella nit. Després d'una bona estona de ser allà i quan el fred començava a entrar-nos fins el ossos, els núvols van anar desaparaixent i vam poder captar algunes imatges bones. Aquí vos deix sa meua versió:

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11346 4&g2_serialNumber=1

VLafebre
09/12/2011, 20:01
Si senyor, tens raó, una bona imatge. Aquests petits núvols que queden trobo que no fan la punyeta. Si alguna cosa hagués fet, seria donar-li encara més protagonisme al cel deixant el primer terme més petit. Però en qualsevol cas, bona foto.

Quins són els paràmetres?

PS. Quan aneu a fer aquest tipus de fotos a l'hivern, no us dueu un termo amb cafè amb llet? :o

joangomila
09/12/2011, 20:15
Ja m'havia fixat amb el problema dels núvols, però va ser la imatge que em va quedar en menys núvols de totes.
En quan als parametres, ja vaig explicar a un altra post que per aquest tipus d'imatges faix dues exposicions, en aquest cas la primera exposició és 3200 ISO i uns 23 segons d'exposició i f/6,3 per aconseguir que els estels es quedin quiets i una segona exposició per al primer plà a 200 ISO, 6 minuts d'exposició i el mateix diafragma.

joangomila
09/12/2011, 20:39
Tan sols a modus informatiu penjo aquesta foto per a que vos en faceu una idea de la quantitat de núvols que hi havia en certs moments, tot i que si algú vol aportar alguna idea per a aquesta foto sempre serà ben rebut. Ja sé que hi ha força renou, però en aquest cas a jo no em molesta. També està tirada a 3200 ISO, f/6,3 i 21 segons d'exposició.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11346 8&g2_serialNumber=1

beptaltavull
09/12/2011, 21:47
Enhorabona Joan, t'ha quedat molt bé, els tons en general, els estels... perfecte!!.
El que no sap en Vicenç es que no teníem més espai per l'objectiu que portàvem (18mm DX),
però te raó amb això del termo, o una ampolla de vi o ... :D :D :D :D

CarlosSilvestre
10/12/2011, 13:19
El cielo impecable, la naveta con poco detalle ¿la iluminaste con algo? En cualquier caso una buena foto.

PepePenafiel
10/12/2011, 14:40
De acuerdo con Carlos, precioso cielo.

joangomila
11/12/2011, 08:46
Gracias, no hay iluminación añadida, tan solo la producida por la luna.