PDA

Ver la versión completa : Nocturna Illa del Rei

Joan A. Gomila
25/03/2016, 11:56
Sa foto que vos present la tenia planificada des de feia molt de temps, tot i que l'havia descartada per ara ja que m'era impossible fer-la el dia i hora indicats per motius de feina (açò era dimecres) però ahir, hora per hora, i aprofitant que era festiu, vaig partir cap a intentar fer-la tot i que sabia que ses condicions no serien ses mateixes que hauria tingut el dimecres (d'entrada sa lluna estava iluminada només un 98%, etc...).
Tot i açò, em va servir per a pendre nota d'algunes coses a tenir en compte i a millorar de cara a un altre moment en que sigui possible fer-ne una toma similar.

Dades exif: Nikon D300 amb Nikkor 70-300 VR a 140 mm, ISO 400, f/5, vel. 0,8, amb trespeus, VR desactivat i bloqueig de mirall activat.

5715

Carlos Silvestre
25/03/2016, 12:01
Tiene mucho interés esta nocturna. El formato elegido me gusta. La Luna con sus mares se ve perfectamente así como el antiguo hospital. Indudablemente si hubiera coincidido la foto con un corte de luz de Endesa a la urbanización de la izquierda hubiera sido mejor, peeerooo...:o

Juan Cuadros
25/03/2016, 12:58
Ya veo que aprovechaste la salida a la zona de Levante. Una buena imagen. Quizás para mi gusto hubiera intentado que se viera un poco más de agua, pero igual después no resultaría. Enhorabuena, Joan!!

Lafebre
25/03/2016, 13:24
M'agrada força, Joan A. Composició, format i acabat molt bons. Comparteixo la idea d'en Carlos respecte a l'apagada de llums per part d'Endesa. Avui en dia ja no es pot confiar ni en "les elèctriques", que no tenen en compte els interessos dels fotògrafs :cool:. Bona foto, Joan A.

Joan A. Gomila
25/03/2016, 14:08
Certament lo d'Endesa no es pot controlar, tot i açò he d'agrair que s'edifici de l'hospital estigui iluminat, ja que d'altra manera no hauria pogut fer sa foto, ja que sa meua ledlenser no arriba a 1 km d'enfora, que és sa distància a sa que em trobava de l'hospital.

Gràcies pels vostres comentaris.

Bep Taltavull
26/03/2016, 09:57
Bona imatge Joan, potser volies captar la lluna més a prop de l'edifici, però així i tot m'agrada, potser, com comenta en Juan, amb algo més de reflexe...

Raul Sintes
26/03/2016, 11:57
Jo pens que és una bona foto, també vull dir que si Endesa hagués apagat les llums de Cala Llonga, segurament la posició de la lluna en respecte de l'hospital quedaria massa allunyada. Jo crec que les llums de la cala li dònen la connexió amb l'edifici de l'antic hospital.

Xec Gomila
26/03/2016, 17:15
Epp Joan,... jó lo trobo molt bona. estic d'acord amb els comentaris dels companys, sobra tot amb es den Raul....
..es dia que ses condicions tornin a ser favorables per repetirla... m'apunt...

Joan A. Gomila
26/03/2016, 19:21
Gràcies a tots pels vostres comentaris, estic content que vos hagi agradat.

Xec: avui vosquet et mostraré sa propera planificació que tenc feta.

Pedro Riveiro
26/03/2016, 20:04
Molt bona Joan A.

Jaume Franch
27/03/2016, 18:08
Molt bona Joan A. No puc afegir més del que ja t'han dit els companys.
A tornar-hi!.

Joan A. Gomila
27/03/2016, 20:47
Merci!!! Ja tenc planificat per tornar-hi.

Francisco Aviles
27/03/2016, 20:53
Bona , Foto Joan !!

Joan A. Gomila
28/03/2016, 09:42
Merci, Siscu, consider que hi ha aspectes que es poden millorar, però n'estic satisfet per sa foto.

Pepe Peñafiel
01/04/2016, 16:44
Tus nocturnas siempre están curradas. Esta también. Me gusta mucho le detalle que has sacado de la luna