Ver la versión completa : 'Es Pa de Sucre'....
Xec Gomila
28/03/2016, 17:58
.... es el nom del tross d'illot que surt a primer pla.... illot situad a Na Macaret,... Auba planificada...(amb TPE), els nuvols crec que van acompañar l'escena...
D750
NIKKOR 70-200mm f/2.8G ED VR II
Dupli TC-20E/III
f/29
1/4s.
ISO 800
Temp. 7800
Comp. ex. 0 paso
Focal 400 mm -(fx)
5738
Jaume Franch
28/03/2016, 19:29
Què bona , Xec.
Exel.lent programació.
Suposo que dius lo que els núvols acompanyen, perque si no, no haguessis pogut fer la foto ( a ple sol)?
EscarapelaFF 40x
Xec Gomila
28/03/2016, 20:37
..exacte Jaume... va venir ben just per no cremá... :rolleyes:
Bep Taltavull
28/03/2016, 21:56
Em sap greu Xec, però hi ha vàries coses que no m'agraden, com per exemple, que el far tengui detall estant ben enmig del sol, realment hauria de ser una silueta fosca.
Es incoherent que les roques del fons no tenguin detall i en canvi el far, que està pitjor situat, si.
Per altra banda aquest halo fosc per sobre del primer pla tampoc l'afavoreix. Sa pròxima :very_drunk:
Carlos Silvestre
29/03/2016, 13:34
Me gusta como queda la parte del Sol y el faro, sin embargo creo acertados los comentarios de Bep en los aspectos a reconsiderar en el procesado de la foto.
Francisco Aviles
29/03/2016, 14:51
Xec, ho sento aquesta no m´agrada
La idea de la foto és bona i la composició també. I no cal dir la planificació, però trobo oportunes les observacions d'en Bep.
Xec Gomila
30/03/2016, 05:42
..bon dia... gracies per comentar al-lots...
- discrepo una mica amb s'observacio den Bep en cuant al 'contrallum' del far, ... ja que precisament el far no te edició, ...(no me avia ni fitxat amb aquet detall)
.. els motius per els cuals el far tengui detall estant a contrallum, els desconeg.:confused:... tan sols dir que avia una boirina bastant elevada i el sol estava bastant darrera els nuvols.... tal vegada per asó ..?-- també comentar que tenia el D-Lighting en posició normal...
per cert, casualment tenc una foto feta amb es movil a sa pantalla de sa Nikon de sa mateixa foto tal cual, i veig que ja s'aprecia el detall del far..... vos la paso.. -
- m'agraderia avam si entre tots treim una conclusió..:D,... ja que realment com be diu en Bep, sembla que el far tindria de ser una silueta..
gracieesss...
5745
Antoni Cladera
30/03/2016, 11:11
La foto és bona en quan a planificació Xec. :-)
Et don dues dades ben evidents del resultat des far amb detall.
1- la difusió del sol provocada pls ennivolats i la calitja
2- El Rang Dinàmic de la D750
Aixo es tot.
Bona foto.
Xec Gomila
30/03/2016, 13:16
..hola Toni.. les dades que aportes me convencen.... suposo que la difusió, te refereixes a que el sol no era tan fort com sembla despues de l'edició -....
gracies moltes ....
Salutacions....
Bep Taltavull
30/03/2016, 13:42
Te raó en Toni en quan a les dades que aporta, certament el rang dinàmic és espectacular,
però també hauriem de saber si la fotografia que has pujat és el JPG de càmera o és el RAW revelat.
Ho dic perque, com ja sabem, hi ha paràmetres que quan revelam en PS es perden, com seria l'efecte del D-Lighting. Si fos el JPG entendria el detall del far
i l'halo que s'ha generat a sobre del primer pla... hi ha diferents factors a tenir en compte.
La foto de la pantalla és el JPG que genera la càmera amb tots els ajustaments que li posem
Pedro Riveiro
30/03/2016, 15:11
Bona fotografia Xec, el que no m'agrada són els dos halos que es formen al voltant de l'edifici del far.
Xec Gomila
31/03/2016, 05:43
però també hauriem de saber si la fotografia que has pujat és el JPG de càmera o és el RAW revelat.
.. bon dia.. Bep, es el RAW revelat, pe tant el D-Lighting queda descartat... - el detall del far sera per els motius abans comentats..ja que el NEF esta igual que el JPG..:rolleyes:
... s'halo del primer pla si que vaig editar amb resultat dolent....
..gracies per comentar Pedro.. :) .. i a tots...
Salutacions..
Bep Taltavull
31/03/2016, 15:59
Gràcies Xec i perdona per les molèsties.:very_drunk:
Xec Gomila
31/03/2016, 20:29
Gràcies Xec i perdona per les molèsties.:very_drunk:
..cap molestia Bep, ... tot el contrari, ... agraid, mes faltaria.... simplement em estat rallant dun tema per millora si era el cas... crec :confused: