PDA

Ver la versión completa : Es Milocar



raulsintes
28/11/2011, 19:14
Dijous passat vaig pujar al cim des Milocar (220 m.) i vaig fer algunes fotos aprofitant s'ocasió. El dia no era gaire bo ja que hi havia molta de calitja, així i tot he pujat aquesta foto ja que tenim l'ocasió de veure s'illa de ses Bledes des d'un altra perspectiva.
En primer lloc veim la finca de* Santa Elisabeth, Son Ermità, illa de ses Bledes i s'illa des Porros.
F/18, 1/125, dis.focal 60 mm. Iso 200

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11329 1&g2_serialNumber=2

joangomila
28/11/2011, 21:37
Raul, estaria bé que intentassis pujar sa foto en un tamany major, tot i que em sembla que és un tema que tens pendent en altres fotos que també has pujat al fòrum.

imported_admin
28/11/2011, 22:54
Totalment d'acord amb en Joan.
Raúl, si em permets, pujaré la adreça de la imatge a 1024px que tens a l'àlbum, i la substituiré per la que has posat.

raulsintes
29/11/2011, 12:59
Sé cóm fer-ho, però no m'enrecord mai de dur-ho a terma. :-/

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11329 0&g2_serialNumber=1

CarlosSilvestre
29/11/2011, 13:12
Revisa niveles, seguramente la curva por la derecha no llega al extremo de la gráfica. Si es así corrígelo corriendo la flecha derecha hacia la izquierda.

imported_admin
29/11/2011, 18:20
Revisa niveles, seguramente la curva por la derecha no llega al extremo de la gráfica. Si es así corrígelo corriendo la flecha derecha hacia la izquierda.
Apoyo la propuesta de Carlos.

raulsintes
29/11/2011, 18:56
Hola mestres, que tal ho veis ara? ::)

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11331 8&g2_serialNumber=1

VLafebre
30/11/2011, 17:13
Millor, però si em permets, hi veig alguna coseta que es podria millorar. Al cel trobo que li manca una mica de contrast i, potser, li sobra una mica de saturació. I un detall que m'estranya que al Jaume se li hagi passat per alt: l'horitzó cau lleugerament cap a l'esquerra. Petits detalls que ajudarien a millorar un paratge molt bonic malgrat la calitja. M'agrada la diagonal visual que formen les dues illes i les dues finques.

beptaltavull
30/11/2011, 18:36
Millor, però si em permets, hi veig alguna coseta que es podria millorar. Al cel trobo que li manca una mica de contrast i, potser, li sobra una mica de saturació. I un detall que m'estranya que al Jaume se li hagi passat per alt: l'horitzó cau lleugerament cap a l'esquerra. Petits detalls que ajudarien a millorar un paratge molt bonic malgrat la calitja. M'agrada la diagonal visual que formen les dues illes i les dues finques.

Estic d'acord amb en Vicenç, val la pena dur a terme aquestes modificacions ja que milloraria molt. ::) ::) ::)

joangomila
30/11/2011, 18:52
També hi estic d'acord, al cel li sobra saturació i li manca contrast, tot i que potser que la calitja que hi havia faci una mica més difícil arribar a un cel millor, però mereix la pena intentar-ho.

raulsintes
04/12/2011, 19:24
Hola Vicenç, torno a penjar la fotografia amb el cel un poc més contrastat* però* no sé si ha guanyat o perdut ja que li veig un poc de renou.
En quant a l'horitzó, és un detall que ja havia observat però de moment no el sé corregir amb el photo-shop. Espero poder-ho fer en un futur immediat!! ::)
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11334 6&g2_serialNumber=1

VLafebre
05/12/2011, 12:53
El cel el segueixo veient massa saturat i, pel que fa al contrast, no li noto gran diferència. Però és cert el que dius, s'hi aprecia quelcom de renou i això sempre és fomut. La foto original, està disparada en raw?

raulsintes
06/12/2011, 19:24
No, en JPEG.

VLafebre
07/12/2011, 16:46
No, en JPEG.
LLàstima. S'aconsella disparar en raw perquè llavors el tractament és "no-destructiu" i, un cop acabat, fer-te una còpia Jpeg. Es aquest cas, jo ja no putinejaria més la foto i la deixaria així.