PDA

Ver la versión completa : Louvre



Teresa Santacana
06/04/2016, 20:02
5784

Jaume Franch
07/04/2016, 11:05
Bona, Teresa!
Critica:
- Pel meu gust li trobo a faltar una mica de llum a la cleda i al drapeau. :very_drunk:

Lafebre
07/04/2016, 12:52
Bona!. M'agradaria destacar la visió de la foto.

Teresa Santacana
07/04/2016, 17:35
Bona, Teresa!
Critica:
- Pel meu gust li trobo a faltar una mica de llum a la cleda i al drapeau. :very_drunk:

Jaume he hagut de cercar al diccionari que volies dir amb "cleda", "drapeau" o tena més clar!!!

Teresa Santacana
07/04/2016, 17:36
Bona!. M'agradaria destacar la visió de la foto.

Me podries concretar un poquet més que vols dir en "destacar la visió de la foto"? Gràcies!

Lafebre
07/04/2016, 18:26
Me podries concretar un poquet més que vols dir en "destacar la visió de la foto"? Gràcies!
I tant, Teresa!. Normalment, la majoria d'imatges que he vist de la piràmide han estat fetes -a qualsevol hora del dia i amb tot tipus de llum- amb un angle més obert, deixant la piràmide al mig de la imatge però agafant també part dels edificis laterals del museu. L'altre tipus de "foto clàssica" d'aquest indret és no agafar-la centrada i dividir la imatge en dues meitats, deixant la piràmide a una banda i la part de l'edifici amb la cúpula, a l'altra. Normalment, a més, ambues versions acostumen a estar fetes amb focals molt curtes, i aquest, pel que intueixo en veure l'efecte de la foto, amb el fons "enganxat" a la piràmide- no és el teu cas. Per això et deia lo de la "visió" de la foto.

Bep Taltavull
07/04/2016, 18:27
Un enquadrament molt ben vist, ja que hi eres, i no sé si era possible, hauria procurat que fos més simètrica, però així i tot m'agrada tal cual.

Teresa Santacana
08/04/2016, 07:54
Per respondre un poc a tots els vostres comentaris us diré que no record quina hora era. Que no duia trípode i que la vaig fer des de dalt del sostre des cotxo des meus amics que viuen a París. Quan hi torni, que no tardaré gaire, procuraré millorar tots es comentaris que m'heu fet! Moltes gràcies!!!:)

Jaume Franch
08/04/2016, 08:47
Jaume he hagut de cercar al diccionari que volies dir amb "cleda", "drapeau" o tena més clar!!!
Com hauràs vist al diccionari, em referia al "seto" de la part de baix de la foto i a la bandera francesa de dalt.
Disculpa si fent mitja broma t'he confós.

Teresa Santacana
08/04/2016, 13:21
Com hauràs vist al diccionari, em referia al "seto" de la part de baix de la foto i a la bandera francesa de dalt.
Disculpa si fent mitja broma t'he confós.

No he deprdonar-te res perquè no m'he sentit ofesa, al contrari, m'agrada conèixer paraules noves! El "drapeau" ja ho sabia, la "cleda", no l'havia ni vist ni sentit mai. Ara ja ho sé. Lo que pot ser és que no me'n recordi mai més !!!!!

Pepe Peñafiel
09/04/2016, 18:33
No puedo añadir nada mas a lo comentado pero es cierto que es una imagen que tiene un encanto especial por la visión de la pirámide y el edificio. No llevar trípode puede ser un contratiempo importante pero el techo del coche de tus amigos es un buen recurso. Ya tienes deberes en tu próxima visita a París. ¡¡Que suerte!!

Teresa Santacana
12/04/2016, 12:32
Gracias Pepe!!!!