PDA

Ver la versión completa : Tres barrets



Lafebre
11/04/2016, 12:24
Es podría dir que és un cotxe (no una casa) de barrets. :o

5808
No són els paramètres que, en principi, hagués triat per disparar aquesta foto, però sortia d'un interior on vaig fer servir una ISO alta, no em vaig voler perdre'm la foto i duia el diafragma preseleccionat (aquest sí que l'hagués triat, més o menys).

ISO 1000
Nikkor 24-70 a 70 mm, f/4
1/1000 sec.

Jaume Franch
11/04/2016, 14:53
Més val una foto millorable que una No foto, i més en casos com aquests en que és difícil que es repeteixi l'escena.
Si haguessis pogut variar el diafragma després de pensar-t'ho, quín haguessis escollit? un F/16?

Lafebre
11/04/2016, 16:09
Més val una foto millorable que una No foto, i més en casos com aquests en que és difícil que es repeteixi l'escena.
Si haguessis pogut variar el diafragma després de pensar-t'ho, quín haguessis escollit? un F/16?
Noooo!, al contrari, potser l'hagués obert encara una mica més, per resaltar al màxim l'efecte del desenfocament. Per això dic al meu comentari que l'f/4 sí que l'hagués triat, "més o menys".

Francisco Aviles
11/04/2016, 16:31
Bona , Vicenç ,com tú dius, potser el fons mès desenfocat seria millor però així està molt bé.. !!

Jaume Franch
11/04/2016, 16:36
Noooo!, al contrari, potser l'hagués obert encara una mica més, per resaltar al màxim l'efecte del desenfocament. Per això dic al meu comentari que l'f/4 sí que l'hagués triat, "més o menys".
Jo deia de tancar diafragma per enfocar els altres dos barrets, però ja veig que aquesta no és precisament la teva intenció. Tens raó que ho dius, ara ho entenc.

Lluis Surralles
11/04/2016, 17:42
I si li feies un desenfoque guasiano al darrera? El devant ja m´està bé.

Lafebre
11/04/2016, 18:12
I si li feies un desenfoque guasiano al darrera? El devant ja m´està bé.
Ni de conya, Lluis!. No m'agrada putinejar les fotos d'aquesta manera. De fet, a mi la foto ja m'agrada força tal com està, per això l'he pujat. El meu comentari de l'inici només era per aclarir el que no té cap lògica, que és disparar amb una ISO 1000 i una velocitat de 1/1000 sec. en una escena com aquesta, quan amb el mateix f/4 (que insisteixo, ja m'està bé) hagués sigut molt més coherent una ISO 200 amb una velocitat aproximada d'1/200 sec. per aconseguir el mateix efecte òptic.

Carlos Silvestre
11/04/2016, 19:28
Lástima que por un poco no hayas pillado el sombrero de la derecha entero.

Bep Taltavull
11/04/2016, 20:55
Molt bona imatge Vicenç, em trec el barret !!! Hi hauria hagut diferents opcions d'enfocament, però el que és important és que la fotografia "existeix". Felicitats!!!

Pepe Peñafiel
20/04/2016, 15:03
Bien vista Vicenç!!

Joan A. Gomila
29/04/2016, 23:32
Totalment d'acord amb que és millor una foto "millorable" que no una "no foto".

El senyor que es veu al centre de la imatge, al fons, que mira cap a tu, em distreu una mica tot i estar desenfocat.

Molt ben vista la foto, com és habitual en tu.