PDA

Ver la versión completa : Alexander

Lafebre
28/04/2016, 16:13
El tipus de joc d'Alexander Zverev, aquest jove alemany de 19 anys acabats de fer i del que sens dubte en sentirem a parlar, i molt, en un futur, junt amb el sol d'última hora de la tarda sobre la pista eren tot un regal per a qualsevol fotògraf.

5878
ISO 500
Nikkor 70-200 a 200 mm, f/6,3
1/2000 sec

Lluis Surralles
28/04/2016, 17:28
No cal dir res, Vicens. Com sempre, una bona foto de tennis. Pero et vull fer una observació: donat el cas de que hi ha poques lletres i molt petites (Adidas) jo provaria a donar la volta a la imatge de forma que la visió anés de esquerra a dreta (els occidentals llegim aixi). Jo ja m´he pres la llibertat de fer-ho i m´agrada encara mes

Pedro Riveiro
28/04/2016, 19:29
Bona fotografia Vicens, amb molta qualitat.

Jaume Franch
29/04/2016, 17:23
Sens dubte una molt bona fotografia que, acompanyada del teu vaticini, podría ser històrica.
La proposta de'n Lluis em sembla encertada si no fós perque és un pel irreverent a la vegada.
Pel meu gust hi falta un pel més d'aire per davant de la bola.
EscarapelaFF 100x

Lafebre
29/04/2016, 19:48
No cal dir res, Vicens. Com sempre, una bona foto de tennis. Pero et vull fer una observació: donat el cas de que hi ha poques lletres i molt petites (Adidas) jo provaria a donar la volta a la imatge de forma que la visió anés de esquerra a dreta (els occidentals llegim aixi). Jo ja m´he pres la llibertat de fer-ho i m´agrada encara mes
Gràcies per comentar, LLuis. Em sorprèn que em proposis donar la volta a la foto. És una pràctica que no acostumo a fer quasi mai, però menys tractant-se de fotos d'esport o de carrer. Al donar la volta a aquesta foto, Lluis, no és només que hi hagi poques lletres i petites, és que seria una foto impossible de fer per la tarda (i de primera hora de matí, s'hauria de veure), donada l'orientació de la pista i la projecció de les ombres.

Jaume Franch
29/04/2016, 20:22
i, per altre part, ara m'en adono, la posició canviada dels braços faría mal a la foto.

Joan A. Gomila
30/04/2016, 00:37
La trobo excel.lent. Només veure la tonalitat de la terra degut a la llum del moment em fa venir una enveja sana.

Bep Taltavull
04/05/2016, 09:42
Estic d'acord amb en Lluís en quant a la lectura dels occidentals, a vegades som així de tossuts...però és veritat que el cervell a vegades ens juga males passades... jajajaja

La presa la trobo molt bona, i si faig un esforç per llegir-la en mode oriental, m'agrada el joc, ombre, personatge, pilota. Be Vicenç :very_drunk:

Carlos Silvestre
04/05/2016, 12:19
Después de ver las dos anteriores que has puesto esta es un anti-clímax...¡a pesar de ser muy buena!