Ver la versión completa : Alexander
El tipus de joc d'Alexander Zverev, aquest jove alemany de 19 anys acabats de fer i del que sens dubte en sentirem a parlar, i molt, en un futur, junt amb el sol d'última hora de la tarda sobre la pista eren tot un regal per a qualsevol fotògraf.
5878
ISO 500
Nikkor 70-200 a 200 mm, f/6,3
1/2000 sec
Lluis Surralles
28/04/2016, 17:28
No cal dir res, Vicens. Com sempre, una bona foto de tennis. Pero et vull fer una observació: donat el cas de que hi ha poques lletres i molt petites (Adidas) jo provaria a donar la volta a la imatge de forma que la visió anés de esquerra a dreta (els occidentals llegim aixi). Jo ja m´he pres la llibertat de fer-ho i m´agrada encara mes
Pedro Riveiro
28/04/2016, 19:29
Bona fotografia Vicens, amb molta qualitat.
Jaume Franch
29/04/2016, 17:23
Sens dubte una molt bona fotografia que, acompanyada del teu vaticini, podría ser històrica.
La proposta de'n Lluis em sembla encertada si no fós perque és un pel irreverent a la vegada.
Pel meu gust hi falta un pel més d'aire per davant de la bola.
EscarapelaFF 100x
No cal dir res, Vicens. Com sempre, una bona foto de tennis. Pero et vull fer una observació: donat el cas de que hi ha poques lletres i molt petites (Adidas) jo provaria a donar la volta a la imatge de forma que la visió anés de esquerra a dreta (els occidentals llegim aixi). Jo ja m´he pres la llibertat de fer-ho i m´agrada encara mes
Gràcies per comentar, LLuis. Em sorprèn que em proposis donar la volta a la foto. És una pràctica que no acostumo a fer quasi mai, però menys tractant-se de fotos d'esport o de carrer. Al donar la volta a aquesta foto, Lluis, no és només que hi hagi poques lletres i petites, és que seria una foto impossible de fer per la tarda (i de primera hora de matí, s'hauria de veure), donada l'orientació de la pista i la projecció de les ombres.
Jaume Franch
29/04/2016, 20:22
i, per altre part, ara m'en adono, la posició canviada dels braços faría mal a la foto.
Joan A. Gomila
30/04/2016, 00:37
La trobo excel.lent. Només veure la tonalitat de la terra degut a la llum del moment em fa venir una enveja sana.
Bep Taltavull
04/05/2016, 09:42
Estic d'acord amb en Lluís en quant a la lectura dels occidentals, a vegades som així de tossuts...però és veritat que el cervell a vegades ens juga males passades... jajajaja
La presa la trobo molt bona, i si faig un esforç per llegir-la en mode oriental, m'agrada el joc, ombre, personatge, pilota. Be Vicenç :very_drunk:
Carlos Silvestre
04/05/2016, 12:19
Después de ver las dos anteriores que has puesto esta es un anti-clímax...¡a pesar de ser muy buena!