PDA

Ver la versión completa : Perez Gil



Lluis Surralles
04/05/2016, 08:44
En l´any i mig que vaig viure a Mallorca no vaig apendre a dir "juevert" aixi es que vaig a lo pràctic i li dic Perez Gi. Conyes apart, l´altre dia vaig anar al pis antic i vaig trobar aquest gerro que és ón la Merceneta hi posava el julivert i he volgut fer aquest bodegó tan simple en homenatge pòstum a ella.5902

Jaume Franch
04/05/2016, 10:10
Bon record, Lluís.
És una "Xiscuriana", inconfusible !.
Semble que a moltes parts de les fulles hi falten tons intermitjos.
Crec que la vorera de la taula hi sobra.

Comentari apart: Crec que en Xiscu Avilés, a més a més de crear escola amb lo dels bodes enginyosos, ens estimula a emular-lo.
Això és molt positiu.

Lafebre
04/05/2016, 11:44
M'agrada la foto, Lluis. A diferència d'en Jaume, a mi també m'agrada tal com t'han quedat les fulles. Sóc dels que creu que no és necessariament sempre bo per la foto que hi hagi grans detalls o tons intermitjos a les ombres. En canvi, en el que sí coincideixo amb en Jaume és que li sobra la vorera de la taula. Bon homenatge, Lluis.

Carlos Silvestre
04/05/2016, 12:18
Yo veo un bodegón sencillo y muy correcto. Estoy conforme en lo de evitar la línea de la base-mesa.

Lluis Surralles
04/05/2016, 14:55
Certament que en Xisco Avilés ha creat escola amb aixó dels bodegons al FFddddfddddd. El que mes admiro en ell son les idees.

Francisco Aviles
04/05/2016, 16:24
Bon record, Lluís.
És una "Xiscuriana", inconfusible !.
Semble que a moltes parts de les fulles hi falten tons intermitjos.
Crec que la vorera de la taula hi sobra.

Comentari apart: Crec que en Xiscu Avilés, a més a més de crear escola amb lo dels bodes enginyosos, ens estimula a emular-lo.
Això és molt positiu.

















Gràcies, Jaume
Al menys ses mevas tonteries serveixen per a alguna cosa.
LLuis, Bon homenatge !!

Bep Taltavull
05/05/2016, 16:32
Estic d'acord amb en Carlos. Bon homenatge

Antoni Cladera
06/05/2016, 07:01
A vegades els records plàstics arriben a art, Lluis

Joan A. Gomila
06/05/2016, 13:31
Jo també estic d'acord amb en Carlos. Bon homenatge i bon bode.