Ver la versión completa : Gotes Color - V
Jaume Franch
27/05/2016, 21:40
6008
Nikon D750 - 24-120mm a 120mm - ISO 1000 - f/13 - 1/2000
Joan A. Gomila
28/05/2016, 18:19
M'agrada molt per que és diferent a les altres que ens has presentat.
En general bona experimentació (ho dic per tota la sèrie) segur que si t'hi dediques un poc més pots anar pulint algunes coses i perfeccionant la tècnica per aquest tipus de fotos.
Jaume Franch
28/05/2016, 18:40
M'agrada molt per que és diferent a les altres que ens has presentat.
En general bona experimentació (ho dic per tota la sèrie) segur que si t'hi dediques un poc més pots anar pulint algunes coses i perfeccionant la tècnica per aquest tipus de fotos.
Totalment d'acord, Joan A.
Pedro Riveiro
29/05/2016, 07:22
M'agrada aquest colorit de tota la sèrie ho trobo molt interessant.
Lluis Surralles
31/05/2016, 08:26
Molt bé, Jaume. Aquest tipus d´experiments fa que no perdi la il.lusió per la fotografia. Quan estic baix, aquestes coses fan que torni a tenir ganes de fer fotos. Per a mi son un revulsiu.
Jaume Franch
31/05/2016, 08:39
Molt bé, Jaume. Aquest tipus d´experiments fa que no perdi la il.lusió per la fotografia. Quan estic baix, aquestes coses fan que torni a tenir ganes de fer fotos. Per a mi son un revulsiu.
Doncs, ànims que és fàcil de fer i, tot i les imperfeccions a millorar, gratificant; sobretot si no ho has fet mai.
Com hauràs llegit en la presentació de Gotes-Color I, el material no pot ser més senzill.
És qüestió de ganes i temps.
Raul Sintes
31/05/2016, 10:25
Fer-ho és fàcil, que te surtin ben enfocades son "figues d'una altre paner" . Molt bona sèria Jaume!!
Carlos Silvestre
02/06/2016, 09:28
Interesante tu experimentación de gotas "al sol" pero creo que es mejor controlar el asunto con flashes y en interior. Más complicado quizás.
Jaume Franch
02/06/2016, 09:37
Interesante tu experimentación de gotas "al sol" pero creo que es mejor controlar el asunto con flashes y en interior. Más complicado quizás.
Es lo que queria comprobar.
Aunque pienso insistir; amenazo :cool:
Lluis Surralles
02/06/2016, 10:36
El problema es que, si tires amb flashos no pots fer ràfaga i es difícil que encertis el moment ideal.
Jaume Franch
02/06/2016, 17:47
No, Lluís. Amb ràfaga no és tant difícil com sembla.
L'altre sistema, absolutament precís, és emprar un mecanisme electrónic de càlcul. Sincronitzant el flash.
En Robereto Mauro m'ha deixat un equip Photoduino® i és una passada. El que passa és que jo, que soc una mica caperrut, apart d'aquest sistema, he volgut fer-ho a pelo, per conèixer com va.
6023
http://photoduino.com/es/documentacion/hardware/photoduino-solenoid-valve-interface-1-0/
https://youtu.be/E_mhEKf3QEs
Bona experimentació, Jaume. Voldria destacar l'excel·lent combinació de colors, així com la composició.