PDA

Ver la versión completa : Punta Prima



Pedro Riveiro
09/06/2016, 18:02
Un matí a Punta Prima.
F16 0,8 S. Iso 100 41mm.

6051

Joan A. Gomila
10/06/2016, 08:07
Boníssima composició. Sa diagonal de ses roques li dona molta força a la imatge i ajuda a dirigir sa mirada cap es far.

La zona del cel i del far m'agrada molt com t'ha quedat.

Pel meu gust l'hauria retallada un poc de baix per tal de que l'inici de la diagonal coincideixi amb el vertex inferior esquerra de la foto.

EscarapelaFF 40x

Jaume Franch
10/06/2016, 10:29
D'acord amb els comentaris de'n JoanA.
Tinc la impressió de que el cel pot millorar.

Francisco Aviles
10/06/2016, 10:47
Bona,Pedro.. d´acord també en lo que diu en Joan

Lafebre
10/06/2016, 18:41
Molt bona foto, Pedro. Textures del terra, aigua i composició molt bones. A mí ja m'està bé tal com ens la presentes, la foto. La composició en diagonal -que li dóna molta força- tal com jo l'entenc no cal que sigui la diagonal geomètrica exacta de la imatge. Molt sovint hem vist preses similars a la teva però on la diagonal començava no en el costat vertical sinó en l'horitzontal, i tampoc no passa res. De vegades, fins i tot no cal que hi hagi una diagonal física, sinó que pot ser una línia imaginaria entre uns ulls i un objecte on es dirigeix la mirada… Però cada autor té una visió i una opinió personal. Pel que fa el cel, aquí la meva opinió és coincident amb la d'en Jaume.

Pedro Riveiro
11/06/2016, 11:37
Moltes gràcies per comentar Juan A. Jaume Francisco y Xiscu, feferente a la retallada inferior ja m'ho havia platejat però no em cababa de convèncer a mi personalment m'agrada més tenint mes pes la part inferior, referent al cel el dia era gris amb mancat de núvols la que surt a la fotografia era molt suau amb poca densitat i jo li he tret el que he pogut això no vol dir que es pugui fer més.

Raul Sintes
11/06/2016, 19:15
M'agrada molt Pedro sa composiciò així com es processat. Estem molt acostumats a veure una altra versiò d'aquesta illa i es far i te'n has sortit molt be amb aquesta perspectiva.

Carlos Silvestre
12/06/2016, 09:02
A mi me parece una buena composición general en cuanto a juego de líneas horizontales y diagonales. Pienso que ha demasiado espacio ocupado por un conjunto de rocas que resultan algo monótonas.

Pedro Riveiro
13/06/2016, 12:13
Muchas gracias Carlos, tienes razón que hay mucha roca, pero me gusta más sin recortar.

Xec Gomila
13/06/2016, 21:26
Hola Pedro,.. bona diagonal,... que provoca que sa mirada vagui directament al far...

Salutacions...