PDA

Ver la versión completa : Barreres



raulsintes
08/11/2011, 20:37
Assaig en B/N.

Encara que consider que és bastant difícil ja que la paret és totalment blanca

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11289 9&g2_serialNumber=2

Exif: F/25.0; 1/160; ISO 400

CarlosSilvestre
08/11/2011, 20:53
¿Es irresistible no? A ver quién es capaz de pasar al lado de esto y no fotografiarlo. Realmente da igual que sea en color o BN pero...¿y si se le pusiera un detalle de color al lado? ¿Una silla, una flor...?

beptaltavull
08/11/2011, 21:32
Estic d'acord amb el comentari d'en Carlos,un toc de color hi quedaria bé.
També vull comentar que si la paret era totalment blanca, les parts més blanques haurien de tenir
una temperatura de color d'entre 225 i 240 i amb prou feines arriben a 200, encara que reconec que així la textura de la paret és més atractiva.
Crec que també estaria bé clonar les parts negres de baix. ;) ;) ;)

imported_admin
08/11/2011, 22:05
Casualment aquesta imatge o semblant la va presentar n'Angels en la I EXPO FOTOFINDE
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_itemId=93
veuràs que va donar molt més aire per els costats, potser un pel massa, però apareixen elements que potser complementen la foto.
Jo crec que l'has retallat excessivament. Però, a que és xula, no?

VLafebre
09/11/2011, 12:41
Estic d'acord amb el comentari d'en Carlos,un toc de color hi quedaria bé.
També vull comentar que si la paret era totalment blanca, les parts més blanques haurien de tenir
una temperatura de color d'entre 225 i 240 i amb prou feines arriben a 200, encara que reconec que així la textura de la paret és més atractiva.
Crec que també estaria bé clonar les parts negres de baix. ;) ;) ;)

Bep, em sap greu, però no acabo d'entendre a quin sistema de mesura et refereixes quan parles de temperatures de color amb valors tals com 200, 225 o 240. La temperatura de color es determina en graus Kelvin (ºK) i, per suposat, que no dóna aquesta escala de valors. Disculpa la meva ignorància si fas servir valors equivalents als ºK que pugui donar algun programari d'edició.

beptaltavull
09/11/2011, 13:10
Perdona Vicenç, potser no m'he expressat bé, em referia a l'informació de color del canals RGB
que tenim a la pestanya del costat de l'histograma...no era la meva intenció comfondre a ningú.* :-[ :-[ :-[

raulsintes
09/11/2011, 19:45
Jaume: he vist la teva foto i el lloc estava en millores condicions que avui dia; a més, avui hi ha una finestra situada just damunt de les lletres. Hi era abans i vas clonar la pared o és que l'han oberta desprès?

Bep: estic d'acord que pot ser quedaria millor clonar la part baixa de la foto, de fet ja vaig treure un parell d'herbes que em molestaven, però vaig decidir deixar-ho així per que vaig retallar la carretera just a aquest punt i la pared envellida, dona la sensació d'un degradé. En quant a les temperatures que em recomanes, intentaré deixar-les com en dius.

Carlos: la próxima vez que pase por el sitio, me llevaré una “menorquina” con tapicería a rayas antes de tomar la foto. ;) ;)

VLafebre
09/11/2011, 20:13
Perdona Vicenç, potser no m'he expressat bé, em referia a l'informació de color del canals RGB que tenim a la pestanya del costat de l'histograma...no era la meva intenció comfondre a ningú.* :-[ :-[ :-[

Cap problema, faltaria més. Simplement, crec que valia la pena aclarir-ho per evitar malentesos a qui pugui no tenir els coneixements. Gràcies per la resposta, Bep.

imported_admin
10/11/2011, 11:16
Jaume: he vist la teva foto i el lloc estava en millores condicions que avui dia; a més, avui hi ha una finestra situada just damunt de les lletres. Hi era abans i vas clonar la pared o és que l'han oberta desprès?

Bep: estic d'acord que pot ser quedaria millor clonar la part baixa de la foto, de fet ja vaig treure un parell d'herbes que em molestaven, però vaig decidir deixar-ho així per que vaig retallar la carretera just a aquest punt i la pared envellida, dona la sensació d'un degradé. En quant a les temperatures que em recomanes, intentaré deixar-les com en dius.

Carlos: la próxima vez que pase por el sitio, me llevaré una “menorquina” con tapicería a rayas antes de tomar la foto. ;) ;)
Ostres, aniré a veure-ho. :-?