PDA

Ver la versión completa : Esperant l'ocàs

Joan A. Gomila
14/06/2016, 21:04
A la zona de Ciutadella hi ha varis indrets que es solen omplir de turistes esperant l'hora de l'ocàs.

Una d'aquestes zones és Far Nati i ahir mentre jo també estava esperant aquest moment, el lloc es va anar omplint de gent.

Aquesta foto està feta quan encara no hi havia molts de turistes esperant. A jo em feia ganes tenir un cel amb núvols a la zona del far però els pocs núvols que hi havia van passar per la banda i no vaig voler desaprofitar aquests núvols i de pas vaig poder anar fent més proves de s'equip nou.

Dades exif: Nikon D610 amb Nikkor 50 mm, ISO 100, f/5, velocitat 1/200.

6070

Lafebre
15/06/2016, 16:23
Primer de tot, felicitats pel nou equip, Joan A.!!!! :very_drunk:

Segur que tindràs moltes altres ocasions per fer la foto amb núvols, tal com volies, però aquesta la trobo prou atractiva. A algú li podrà semblar que, en proporció, hi ha massa cel, però a mi ja m'està bé així. Trobo una composició una mica atrevida, però m'agrada. Bon color y molt bona textura de les pedres.

Jaume Franch
15/06/2016, 16:39
Entenc que estàs en període de proves y que el que més importa d'aquesta foto és constatar la qualitat tècnica més que l'aspecte artístic.
Per tant, m'encanta anar veient les teves noves fotos fetes amb la D610 i constatar que has fet una molt bona compra. Més, més.

Joan A. Gomila
15/06/2016, 16:56
Merci, al.lots, certament ara estic en una fasse de proves i potser ses fotos no son cap desastre de bones, però em va bé anar-vos-les mostrant i que em doneu la vostra opinió.

Bep Taltavull
15/06/2016, 20:12
Estic d'acord amb els companys, bones textures i profunditat.

Per cert, veig que només pesa 98kb...

Jaume Franch
15/06/2016, 22:38
Estic d'acord amb els companys, bones textures i profunditat.

Per cert, veig que només pesa 98kb...
Cert, 98Kb !. ( té tanta qualitat que si no ho diu en Bep, no ho hagués notat).

Un altre detall important: Fa temps que vaig recomanant que la mida del costat vertical no sobrepassi els 800px.
Tu l'has pujat a 1024px, el que fa que , per veure la foto sencera en la majoria dels monitors , tinguem que fer scroll.

Per altre banda, sospito que, com que el 1024px de mida vertical és el límit, el programa ha comprimit la foto. Estic segur que si la pujes a 1023px., no ho farà.
M'explico?.

Joan A. Gomila
15/06/2016, 23:16
Gràcies per reparar amb lo de sa mida.

Ha estat un fall meu per que tenc creades dues accions per a redimensionar: una per fotos horitzontals i una altra per a verticals i es veu que quan vaig realitzar l'acció vaig fer-ho amb sa d'horitzontals quan la foto és vertical.

L'he redimensionada de nou i vos la poso aquí.

6075

Xec Gomila
16/06/2016, 05:54
..bon dia Joan,... m'agrada s'encuadre amb aquestes darreres llums..... (majoritàriament ens solem col·locar al reves)..

Salutacions..

Joan A. Gomila
16/06/2016, 08:49
Tens raó, Xec, precisament era el que vaig pensar quan vaig fer sa foto: que en aquest indret és més habitual fer sa foto mirant cap a la posta de sol.

Pepe Peñafiel
19/06/2016, 10:08
Es cierto que la proporción es grande a favor del cielo.
Me encanta ese primer plano de las piedras y el color delas rocas del horizonte.
Esto promete y mucho !!!!!!!.
Nuevamente felicidades

Raul Sintes
20/06/2016, 18:21
D'aquesta foto vull remarcar sa plasticitat dels colors sobre tot del cel. És un processat dolç i molt real. Molt bona pel meu gust.