PDA

Ver la versión completa : Escull



Raul Sintes
20/06/2016, 18:42
Ahir fosquet volia fer una posta de sol i al veure que no hi havia nùvols, vaig optar per anar a sa tramontana a fotografiar s'hora blava, encara que aquesta està feta amb llum diurna.

Que vos sembla per presentar-la a la propera exposiciò?

Iso 100; f/16; focal 27 mm; 8,0'; temperatura 7500k. filtro ND400

6097

Carlos Silvestre
20/06/2016, 20:13
Me gusta el color y aspecto del agua. Aunque la ola de la izquierda tiende a equilibrar algo la composición creo que no llega a conseguirlo del todo dada la gran presencia de las rocas.

Jaume Franch
20/06/2016, 20:24
La trobo preciosa. M'hi falten els núvols que tu també esperaves per l'altre foto abortada.
Ara, per presentar-la com una de les dues a exposar... crec que en tens de millors.
Per altre banda, pensa que aquest format 25:10 talvegada no quedi prou be amb el soport uniforme de 60x40 =3:2 ( o 55x35, ja no recordo) que vam acordar fer.

Bep Taltavull
20/06/2016, 21:39
Pens que es una fotografia molt correcte i no poso cap objecció, però estic d'acord amb en Jaume.

Crec que cadascú ha de presentar a l'exposició, les fotografies que agradin més a l'autor

Lafebre
21/06/2016, 19:27
Coincideixo amb l'apreciació d'en Jaume. És una bonica foto però també crec que en tens de millors.

Raul Sintes
22/06/2016, 10:47
Gràcies companys per els vostre comentaris. El què passa és que m'agrada el "minimalisme".

Jaume Franch
22/06/2016, 12:09
Raül, la decisió és teva.
El que decideixis ens semblarà be.

Raul Sintes
22/06/2016, 16:51
Pot ser vos agrada més aqueste feta al mateix dia f/16; iso 100; 1/60; focal 44 mm.

6100

Lafebre
24/06/2016, 16:50
No exactament, Raül. Segueixo creient que tens fotos molt més bones que aquestes dues, siguin minimalistes o no. La de la sorra de la platja que vas presentar recentment n'és un exemple, al meu criteri. Per cert, a les dues fotos hi tens unes taquetes del sensor…

Raul Sintes
24/06/2016, 16:55
Dons si, no havia reparat la taqueta, mecatxis..
Sabeu què em passa? és que pràcticament totes les fotos que he anat pujant i que realment son més o menys vàlides, ja les he exposades a Menorca, per açò voldria presentar alguna foto inèdita.
M'hauré d'espabilar per fer-ne algunes més que siguin dignes per acompanyar les vostres. ufff!!

Jaume Franch
24/06/2016, 22:04
Doncs, manos a la obra!.

Antoni Cladera
26/06/2016, 17:18
Bones!
a mi m'agrada Raul, és una fotografia que se cert que t'ha costat temps aplicar conceptes i tècnica i ara n'estàs orgullós. enhorabona.
Tema exposició. Crec que hem d'adaptar les fotografies al suport i no les mides... a un ratio 2:3 sempre hi ha una col·locació òptima (pura matemàtica) que hi anirà be al suport. El que passa és que consta acostumar-s'hi a la visió "no proporcional" (strictu sensu) d'obra-suport.

M'agradaria qie hi hagués llibertat a l'hora de triar la foto i si en Raul troba que aquesta és "la elegida", idò trobam un col·locació addient.
no se... és la meva opinió. (de fet hi ha programes que segons la mida del suport et diu el marges millors. Com dic és pura matemàtica artístic.
Raul, quines mides de document te la foto?


pos un exemple:
6109



Pensau que hem de tenir en compta que es pot engrandir la taca:

salut

Pepe Peñafiel
26/06/2016, 21:23
Buen trabajo Raúl. Efectivamente si te gustan este tipo de imágenes , ¡¡adelante!!.

Raul Sintes
29/06/2016, 16:40
Bones!
a mi m'agrada Raul, és una fotografia que se cert que t'ha costat temps aplicar conceptes i tècnica i ara n'estàs orgullós. enhorabona.
Tema exposició. Crec que hem d'adaptar les fotografies al suport i no les mides... a un ratio 2:3 sempre hi ha una col·locació òptima (pura matemàtica) que hi anirà be al suport. El que passa és que consta acostumar-s'hi a la visió "no proporcional" (strictu sensu) d'obra-suport.

M'agradaria qie hi hagués llibertat a l'hora de triar la foto i si en Raul troba que aquesta és "la elegida", idò trobam un col·locació addient.
no se... és la meva opinió. (de fet hi ha programes que segons la mida del suport et diu el marges millors. Com dic és pura matemàtica artístic.
Raul, quines mides de document te la foto?


pos un exemple:
6109



Pensau que hem de tenir en compta que es pot engrandir la taca:

salut

Fa 362 x 200 mm.

Precisament no és sa primera vegada que present a una exposició una mida en format panoràmic damunt un marc de 70 x 50 cm. inclús he descentrat sa imatge i també queda be, al manco al meus ulls.

Antoni Cladera
29/06/2016, 17:49
raul, en temes de emmarcació jo sempre confii amb les mates den Fibonacci... A vegades l'espectador s'extranya però funciona.... Bé, més be crec que és un dogma de fe... jj
salut

Joan A. Gomila
29/06/2016, 23:10
La primera foto que ens has presentat m'agrada molt, tot i que pens que en tens de millores per a l'exposició crec que ha de primar la teva elecció personal per damunt del que pensem els demés, però entenc que vulguis saber la nostra opinió, però sempre ha de prevaler el teu gust personal.