PDA

Ver la versión completa : FotoFinde 223



Jaume Franch
05/07/2016, 07:16
https://www.youtube.com/audio?video_referrer=watch&v=NMWxa6KTD1c

Xec Gomila
05/07/2016, 20:03
..com sempra... fantastica presentació,... sols una cosa, aquet FF223 no pasen soles ses fotos, as de clicar una a una ...

graciess Jaume...

Jaume Franch
05/07/2016, 23:45
..com sempra... fantastica presentació,... sols una cosa, aquet FF223 no pasen soles ses fotos, as de clicar una a una ...

graciess Jaume...

Cert, però parlem de la presentació en PowerPoint, perque aquest vídeo de Youtube sí que és automàtic.
Lo de la Presentació en PP està fet expressament, a petició d'un FotoFindero, i ho he volgut provar.

M'agradaría saber com ho preferiu: passe manual o automàtic de 6 seg., com abans.

Raul Sintes
06/07/2016, 12:06
Mol bona ediciò Jaume. A veure, a jo se m'han obert de manera automàtica, el què no he pogut fer es posar-les a modo de pantalla sencera.

Jaume Franch
06/07/2016, 19:10
Mol bona ediciò Jaume. A veure, a jo se m'han obert de manera automàtica, el què no he pogut fer es posar-les a modo de pantalla sencera.

Automatisme: En Xec es refería a la Presentació en Power Point que us envío per correu , no a aquest vídeo.
: Pantalla completa: Segurament serà una tontería, però... has activat la opció "ampliar a pantalla completa"?.

6162

Lafebre
06/07/2016, 19:24
Una vegada més, gràcies, Jaume.

No sé qui és el fotofindero que et va demanar el passi manual enlloc d'automàtic a l'arxiu que envies per correu electrònic (ni tens perquè dir-ho), però ja té un seguidor més. Passa que, independentment del temps que hi posis programat, aquest temps mai està a gust de tothom. Hi ha fotos que t'agrada contemplar-les amb més calma i… zas!, salta a la següent. No és que sigui molt importartant, però ja que tu també fas un referèndum… :)

Jaume Franch
06/07/2016, 19:33
Una vegada més, gràcies, Jaume.

No sé qui és el fotofindero que et va demanar el passi manual enlloc d'automàtic a l'arxiu que envies per correu electrònic (ni tens perquè dir-ho), però ja té un seguidor més. Passa que, independentment del temps que hi posis programat, aquest temps mai està a gust de tothom. Hi ha fotos que t'agrada contemplar-les amb més calma i… zas!, salta a la següent. No és que sigui molt importartant, però ja que tu també fas un referèndum… :)
xist! No es pot parlar de política! :cool:

Bromes apart, em va molt be el teu comentari.
Si no hi ha moció en contra, d'ara en endavant, ho deixaré d'aquesta manera.
Gràcies per la teva opinió, Vicenç.