PDA

Ver la versión completa : Nitxo 63 del Cementiri més antic de BCN (Poble Nou)



Teresa Santacana
07/07/2016, 21:04
6171

Jaume Franch
07/07/2016, 22:12
Excel.lent. Motiu molt ben buscat i que transmet molt. Que no hi hagi nom, crec que li dóna un plus.

Tècnicament, crec que hi han alguns detalls a tenir en compte:
- Excés de contrast en general , però que no li fa cap favor a les flors, en particular.
- Un pelet d'aire per baix s'agrairía, segurament. No sé si es podia, clar.
- Filant més prim, aniría be corregir la perspectiva, procurant que les vores laterals fossin paralel.les.

NOTA: Quan pugis fotos procura que el costat vertical no superi els 800px, sino, molts de nosaltres hem de fer córrer la imatge (scroll) per veure-la cencera.

Em diuen que soc massa crític. Jo crec que tot depèn de les ganes d'aprendre que tingui la persona que pugi les seves fotos a aquest fòrum.
Per part meva, intento dir-ho lo més ben dit possible. No sempre ho aconsegueixo, però.

Qué t'hagués semblat si per tot comentari sobre la teva foto només t'hagués dit:
"Molt maca , Teresa. Bona foto!" ?

Teresa Santacana
08/07/2016, 07:09
Bon dia i gràcies Jaume!
Me semblen molt bé tots els detalls que m'has comentat de les tres fotos!

Francisco Aviles
08/07/2016, 16:53
Molt bè, Teresa
Pero tenen raò, massa contrast.. pel meu gust ..

Lafebre
10/07/2016, 19:35
Teresa, aquesta és la foto que més m'agrada de les tres que has pujat d'aquesta sèrie, per això et resumeixo el meu comentari de les tres en aquesta foto. De fet, he estat dubtant entre dues, de les tres fotos, però al final m'he decantat per aquesta -no per la part tècnica, que en això ja t'ha fotut canya en Jaume- sinó per la concepció de la foto. Coincideixo amb en Jaume que això de que no hi hagi cap nom a la làpida però que en canvi hi hagi una flor al nínxol ens motiva a creure que al darrera hi ha tota una història. I tu t'hi has fixat. Una història amb tantes versions diferents com espectadors de la foto, i potser cap d'elles serà la veritable història, però això no importa massa. De fet, no importa gens. La imaginació és lliure.

Teresa, puja les fotos que vulguis i et vinguin de gust, que al cap i a la fi és que tots nosaltres fem. Però, sisplau, puja fotos.

Joan A. Gomila
10/07/2016, 22:38
Teresa a jo també m'ha agradat més aquesta de les tres que has presentat, tot i que el nitxo 135 també m'ha agradat molt.

Estic molt d'acord amb el que ha dit en Vicenç.

En la qüestió tècnica que ja ha comentat en Jaume tan sols indicar que a jo no em molesta gaire l'excès de contrast i que entenc que hi ha hagut una motivació emocional per part teva per donar-li aquest tractament.

Segueix pujant fotos sense por!!!

Bep Taltavull
11/07/2016, 21:39
Arribo tard Teresa, comparteixo el comentari d'en Joan A..i amb la correcció de perspectiva que et proposa en Jaume guanyaria bastant. Segueix, segueix...

Teresa Santacana
24/07/2016, 09:28
Moltes gràcies a tots per les vostres suggerències!