PDA

Ver la versión completa : El Repetidor



Francisco Aviles
12/07/2016, 22:19
Siguiendo la serie de The Teacher, os dejo otra de este maestro con sus alumnos, aunque uno de ellos algo más crecidito !!6199

Jaume Franch
13/07/2016, 09:20
Bona idea, Xiscu!
Crec que hi manca un poc de llum, però imagino que per a tú ja està be, no?

Lafebre
13/07/2016, 11:45
Segueix en la bona línia en la que ens tens acostumats. La gamma de colors, sobretot la del professor, la trobo excel·lent.

Francisco Aviles
13/07/2016, 16:26
Bona idea, Xiscu!
Crec que hi manca un poc de llum, però imagino que per a tú ja està be, no?
Graciès, Jaume
Jo la veig molt bè de llum.. com sempre

Francisco Aviles
13/07/2016, 16:28
Segueix en la bona línia en la que ens tens acostumats. La gamma de colors, sobretot la del professor, la trobo excel·lent.

Graciés.. Mestre Vicenç...:very_drunk:
No vindrás aquet estiu ? a Menorca

Joan A. Gomila
21/07/2016, 17:30
A jo també m'agrada molt els colors com t'han quedat.

Hi segueixo trobant a faltar ombres al terra que ajudin a integrar es subjectes de sa foto dins l'entorn. Així com ho presentes, sense ombres, em dona la sensació que les figues estan aferrades damunt el fons. No vull semblar dur amb aquesta observació, i t'ho dic amb tot es respecte cap a la teva feina.

Francisco Aviles
22/07/2016, 16:52
A jo també m'agrada molt els colors com t'han quedat.

Hi segueixo trobant a faltar ombres al terra que ajudin a integrar es subjectes de sa foto dins l'entorn. Així com ho presentes, sense ombres, em dona la sensació que les figues estan aferrades damunt el fons. No vull semblar dur amb aquesta observació, i t'ho dic amb tot es respecte cap a la teva feina.

Gràcies, Joan
Pots dir el que vulguis, sense cap problema aqui estem per donar sa nostre opinió.como diuen veuen dos ulls mes que un.
El que en aquest cas la base de les figues jo veig i tenen unes ombres ben marcades i definides ..
Com sempre tema de monitors

Bep Taltavull
22/07/2016, 22:29
Uff!! 10 dies després... m'agrada la composició i els colors, crec que estas filant molt prim amb la il·luminació artificial, pens que es per açò que aconsegueixes aquesta suavitat. :very_drunk:

Francisco Aviles
22/07/2016, 22:52
Gracies.. Bep!!

Xec Gomila
24/07/2016, 10:59
..no se mai que tenc que opinar des teus bodegons,.... aquesta la trobo correcta de llums,.. peró com si els protagonistes estigin 'sobreposats'... 'por ser per la falta de ombres,.? -

..- ala Xisco,... bones festes de Sant jaume tingeu,...:very_drunk: