Ver la versión completa : Oblit
Antonia Sanchez
17/07/2016, 00:27
Us deixo una foto de Maó de la fábrica que va viure millors temps. Salut!
6207
Panasonic DMC-FZ38
f/4
1/160s
ISO-80
Raul Sintes
17/07/2016, 17:05
M'agrada el detall de la porta però la tens una mica desnivellada.
Jaume Franch
17/07/2016, 17:08
Evoca antiguitat i obsoletisme, com insinúes.
No serà l'antiga fàbrica del carrer Sant Manuel, de Maó?
A més del desnivell, tocaría corregir la perspectiva per deformació de lent. Si no ho has fet, deu ser perque no teníes marges, oi?.
Antonia Sanchez
18/07/2016, 00:04
Si, no ho he pogut arranjar! :(
Ah! i sí és la antiga fàbrica del carrer Sant Manuel, la portalada está en un carrer del costat.
Ben vista, Antònia, En aquest tipus de fotos acostuma a funcionar bastant bé el donar-les-hi més contrast, sobre tot a la part de la fusta. Prova-ho Antònia, a veure que et sembla. Jaume, crec que la deformació que comentes no és conseqüència de la lent sinó de perspectiva a l'hora de prendre la foto.
Jaume Franch
20/07/2016, 18:32
...Jaume, crec que la deformació que comentes no és conseqüència de la lent sinó de perspectiva a l'hora de prendre la foto.
Raó tens, Ben corregit el concepte. Gràcies.
Joan A. Gomila
21/07/2016, 17:46
Les portes antigues donen molt de joc.
M'agraden les textures de la porta, tot i que forçant una mica més el contrast, crec que podrien tenir més protagonisme.
Per ser un poc tiquismiquis et diré que em molesta el senyal del gual que apareix tallat, jo l'hauria intentat ficar-lo sencer dins la foto.
En blanc i negre, crec que també pot resultar una imatge prou atractiva.
Bep Taltavull
22/07/2016, 22:14
Jo també hi diré la meva...jajajaja
M'agrada en color, molt més contrast aclarint les zones fosques, un pel de saturació i retall deixant les portes soles, sense parets. Te moltes possibilitats :very_drunk:
Pepe Peñafiel
30/07/2016, 11:18
Estoy de acuerdo con Bep. Las puertas dan mucho juego y esta la tiene. Mucho.Si sigues los consejos las texturas ganaran mucho en la madera.