PDA

Ver la versión completa : Camp segat



Raul Sintes
17/07/2016, 17:43
Aquesta foto està presa el passat mes de maig, on les primeres llums del matí dauraven el camp acabat de segar.
Vos asseguro que he trigat bastant en pujar aquesta imatge per que no estat capaç de transmetre els colors que hi havia en aquell moment.

Iso 200; f/8; d.f.20mm. vel. 1/200

6212

Jaume Franch
17/07/2016, 18:16
Raül, no vull fer comentaris perque crec que la pujada de la foto ha perdut en qualitat.
Pot ser?

Antonia Sanchez
18/07/2016, 00:06
Des del meva "ignorància", la veig massa "groga" :(

Xec Gomila
18/07/2016, 18:01
hola Raul,, es veritat, a vegades ens costa transmetre a una foto el que realment vas viura, siguin colors o altres motius,... -- si,.... per a jó també com diu na Antonia, sa tanca la veig massa groga.... / bona nuvolada /

Raul, deman,... aquesta montaña sa li diu 'Es Capell de Ferro..?'

Lafebre
18/07/2016, 20:00
Raül, entenc el que vols dir respecte la llum. De vegades (sovint) es fa difícil transmetre en una foto allò que hem tingut el plaer de viure. La composicó de la foto, la perspectiva, les línies que et duen la mirada fins el fons, tot això està molt bé. Però en el color crec que hi ha coses que es poden millorar. Et proposo el següent, a veure que et sembla. Primer baixa els vermells, sense mania. Després li baixes la saturació, també sense manía, però al gust, i finalment ajustes l'histograma (li manquen blancs). Molt probablement la foto tampoc reproduirà els colors que tu tens al cap del moment de la presa, però si més no, crec que millorarà d'aspecte.

Antoni Cladera
19/07/2016, 07:45
Raul, sa veritat que és una bona foto però aquesta tonalitat saturada li resta força. Fes el que et diu en Vicenç.... és bona.

xec, aquesta és sa punta de sa sella, pel seu semblant a aquest element ;-). Es capell de ferro és just a l'esquerra del camí vell d'Addaia que du al Mongrofre
salut

Raul Sintes
19/07/2016, 16:55
No sé per què, però quant he penjat sa foto al foro em queda més saturada que jo la veig quant l'obro en photoshop, (Vos haig de dir que recentment he equilibrat el color de meu monitor).
La torno a pujar fent els passos que m'ha dit Lefebre, però no estic segur que siguin els colors que jo vaig veure en aquel moment ja que el rostoll estava humid per el serè de la nit i els primers raigs de sol li donaven un daurat molt especial i pronunciat, encare puc sentir aquell agradable olor que desprenen les plantes i el rostoll amb la marinada!!
Crec que el pes ara està be.

6246

Jaume Franch
19/07/2016, 17:44
Molt millor.
Ha guanyat en color i detall.

Lafebre
20/07/2016, 13:19
Mmmm…. Em sap greu, Raül, però per mi no ha canviat gaire respecte la primera foto. Crec que continua estant amb excés de vermells, amb excés de saturació i amb manca de blancs. Però és el meu criteri, res més. Ah!, per cert, no sé si tu li dónes molta importància, però he vist que no la tens en perfil sRGB.

Joan A. Gomila
21/07/2016, 17:41
Arrib tard i tot el que et puc dir és que estic d'acord amb en Vicenç.

Jo intentaria treballar més els aspectes que t'han comentat, crec que sa foto és prou bona i mereix la pena treballar-hi per a millorar-la.

Tens uns núvols que et donen molt de joc i la composició i el punt de fuita m'agraden moltissim.

Bep Taltavull
22/07/2016, 22:09
Només puc dir-te que estic d'acord amb els últims comentaris, val la pena que t'hi barallis una mica més. :very_drunk:

Pepe Peñafiel
30/07/2016, 11:16
Que difícil es, aveces , trasmitir la escena que hemos disfrutado. Me gusta la composición.