PDA

Ver la versión completa : Ocàs

Jaume Franch
23/07/2016, 22:12
Ordenant fototeca, he trovat aquesta imatge, que em sembla no vaig arrivar a pujar al fòrum.
Els colors ambient no eren aquests, eren més freds, però aquest "virat" m'ha agradat força.
Espero no repetir-me.

6251

Nikon D300 - 18-200mm a 18mm - f/16 - 30" - ISO100

Xec Gomila
24/07/2016, 10:56
..fantastic 'tirar' de 'fototeca' com dius,.... (jó també, de tan en tan, faig colque repas)..

..aquesta m'agrada força,.. crec que no la avies compartida... sa tonalitat taronge li dona força, per a mí...

Lafebre
24/07/2016, 16:49
No recordo que l'haguessis pujat al fòrum Jaume, i trobo que és una xulada de foto. Bona composició i una edició molt atractiva. Posats a filar prim, encarant la càmera una mica més cap a baix, la pedra del primer terme hagués tingut una mica més d'aire (d'aigua, en aquest cas :)) pel seu costat inferior al temps que l'horitzó no hagués quedat tan centrat. Però, com dic, això és filar molt prim, així que… bona foto, Jaume!

Jaume Franch
24/07/2016, 19:35
No recordo que l'haguessis pujat al fòrum Jaume, i trobo que és una xulada de foto. Bona composició i una edició molt atractiva. Posats a filar prim, encarant la càmera una mica més cap a baix, la pedra del primer terme hagués tingut una mica més d'aire (d'aigua, en aquest cas :)) pel seu costat inferior al temps que l'horitzó no hagués quedat tan centrat. Però, com dic, això és filar molt prim, així que… bona foto, Jaume!

Cert. Vaig estar tentat de retallar els núvols de dalt i, així, descentrar la línia de l'horitzó. De fet, ho he fet amb la versió que he pujat a Instagram.
Efectivament, li manca aire per baix, Vaig pensar en fer-li un "apanyo" però em va semblar que podría quedar forçat. La propera vegada m'hi fixaré abans de disparar.

Què tal així:?

6259 o així? 6257

Francisco Aviles
24/07/2016, 23:15
Guapa foto, Jaume aquesta tonalidad li va molt be !!

Xec Gomila
25/07/2016, 16:32
Jaume, m'agrada mes sa primera versió,.. dixant de banda la regla dels terços... aquet nuvol de dalt dreta li diu molt a sa foto..

Salutacions.... ahh..i que acabis de pasar el teu dia de lo millor..:very_drunk:

Bep Taltavull
25/07/2016, 18:17
M'agrada molt la fotografia, aquesta temperatura li fa agafar aquests tons daurats molt guapos.

Per la composició m'agrada més amb l'horitzó descentrat.

Lafebre
26/07/2016, 17:29
Per la composició, a mi també m'agrada més amb l'horitzó descentrat.

Raul Sintes
27/07/2016, 12:15
M'agraden les dues versions.Quant veig una foto, sempre me l'imagino impresa(és una deformació professional) sempre pens a quina pared de l'habitació la voldria penjar y en aquest cas, em decanto per la que té l'horitzó centrat.
M'agrada molt el virat que li has fet, estic segur que la fotografía ha guanyat força.

Joan A. Gomila
29/07/2016, 18:55
Bon virat, Jaume, tot i arribar tard als comentaris, comparteixo les opinions expresades per en Vicenç.

Pepe Peñafiel
30/07/2016, 11:25
Una preciosidad de colores pastel.
Me quedo, por gusto personal, con la versión descentrada en le horizonte.