PDA

Ver la versión completa : Misión

Lafebre
29/07/2016, 10:40
Per aquells indrets encara es poden veure ben cuidades misiones. Aquí, la de Carmel.

6278
ISO 200
Nikkor 24-70 a 24 mm, f/6,3
1/640 sec.

Jaume Franch
29/07/2016, 11:27
Bon testimoni.
De quin lloc estem parlant?, S.Francisco ?

No hi veus una discreta dominant verdosa o groga?

Lafebre
29/07/2016, 12:50
Bon testimoni.
De quin lloc estem parlant?, S.Francisco ?

No hi veus una discreta dominant verdosa o groga?
Estem parlant d'uns 200 km al sud de San Francisco.

Sí, sí, esclar que hi veig aquesta lleugera tonalitat càlida. Està feta expressament, a l'igual que, si t'hi fixes, un lleuger -molt suau- desenfocament. El desenfocament està fet una vegada "enfocada" la imatge amb paso alto. És qüestió de preferències personals a l'hora de com acabar cada foto.

Gràcies per l'interès, Jaume. :very_drunk:

Jaume Franch
29/07/2016, 13:39
...Sí, sí, esclar que hi veig aquesta lleugera tonalitat càlida. Està feta expressament, a l'igual que, si t'hi fixes, un lleuger -molt suau- desenfocament. El desenfocament està fet una vegada "enfocada" la imatge amb paso alto. És qüestió de preferències personals a l'hora de com acabar cada foto.
...:very_drunk:

Uf, no se m'hagués mai ocorregut desenfocar una foto. Em falta molt per aprendre... ja veig. ei-7

Francisco Aviles
29/07/2016, 16:18
Bona imatge, Vicenç un lloc en molta i calida ..historia ...

Lafebre
29/07/2016, 16:52
Uf, no se m'hagués mai ocorregut desenfocar una foto. Em falta molt per aprendre... ja veig. ei-7
Potser la paraula "desenfocar" no és la més adient per denominar l'efecte, però l'he fet servir de manera mecànica perquè s'empra una eina de desenfocament. La denominació més correcte podria ser "suavitzador de l'enfocament" o quelcom similar. La majoria de les meves fotos de paisatge les acabo així. Prova el següent en PS un cop la foto estigui ja acabada del tot, a veure si t'agrada:

Duplicar capa (mode de fusió normal) / filtre / desenfocamet gaussià, radi 30 / opacitat entre el 15 i el 25 %, al gust

Aquest efecte fa que la foto es vegi enfocada però sense l'"agressivitat" final de l'enfocament. Com dic, aquest efecte a mi m'agrada molt per la majoria de paisatges però, en canvi, no és aplicable -pel meu gust- a les fotos d'esports. Ja diràs.

Raul Sintes
29/07/2016, 17:06
Molt bona lliçò del mestre Lefebre. En quant a la foto té el seu encant ja que a l'hora que es va fer i amb el contrallum que tenies la imatge manté tots els detalls.

Joan A. Gomila
29/07/2016, 19:09
El que més m'agrada és la composició que has aconseguit i el detall general tot i tenir una situació de llum molt dolenta.

El desenfocament per a suavitzar la imatge ho veig com un gran encert en aquest cas concret.

Personalment, em molesta la zona tan exposada que hi ha la part dreta del cel.

Pepe Peñafiel
30/07/2016, 11:34
Ostras!!!!.
Andaba intrigado mirando si le faltaba enfoque a esta imagen y viéndola de manera tranquila, varias veces finalmente no se la he encontrado
Leyéndote después lo entiendo pero no me había pasado en otras tuyas de paisaje.

Bep Taltavull
06/08/2016, 13:22
No sembla una foto "de les teves", però em resulta atractiva compositivament. El desenfoc... no se...

Jaume Franch
07/08/2016, 13:10
Dies després de mirar-la i probar la tècnica del desenfoc gaussià, made in Vicenç, no acabo de trobar-li la gràcia al tractament d'aquesta foto.
Tan mateix, aquest toc càlid, no m'acaba de fer el pès.
Potser d'aquí un temps ho veuré diferent.