Ver la versión completa : Porradell
Joan A. Gomila
08/08/2016, 21:01
Aquestes plantes les tenim a casa per adornar des de ja fa temps. Quan la planta es seca no es desfà i aguanta molt de temps sense deteriorar-se.
Aquesta foto l'he volguda processar d'una manera més especial per donar-li un aspecte més artístic a la foto i per açò he pensat que no era adient penjar-la a "Flora i fauna" per que no mostra l'aspecte real de la planta.
6366
Nikon D610 amb Tamron 90 mm, ISO 800, f/4, 1/30
Jaume Franch
08/08/2016, 21:21
No sé que dir, Joan A.
És atractiva, però potser sigui els diferents plans de desenfocament que em molesten.
M'ha fet pensar si era la teva intenció o s'hagués pogut disparar a un diafragma més tancat ( amb tres peus, clar).
El virat aquest crec que li va be com a ornamentació tipus flor seca. El vinyetejat també el trobo encertat.
En veure la foto, em sembla bastant evident que volies buscar aquest efecte de desenfoc quan vas disparar la foto. No sabria dir-te si aquest és el millor efecte que li podries donar, però està molt bé que es busquin, provin i mostrin els "experiments" que anem fent. M'agrada el processat. :very_drunk:
Francisco Aviles
09/08/2016, 16:18
Ho sento, Joan no em diu massa cosa
Bep Taltavull
09/08/2016, 18:13
M'agrada aquest processat, Joan, personalment em falta una mica més d'aire per dalt, i el desenfoc m'agrada així.
Xec Gomila
10/08/2016, 18:42
m'agrada Joan,..
Pepe Peñafiel
10/08/2016, 19:34
A mi también me gusta el procesado. Y la composición ( es cierto que algo más de aire por arriba todavía lo mejoraría aún más)
Joan A. Gomila
12/08/2016, 18:04
Gràcies a tots pels vostres comentaris.
Estava dins el menjador i tenia "mono" de fotos així que vaig montar es trespeus i sa càmera.
El desenfoc és cercat i el tema de l'espai per dalt tan just és per evitar que sortís una clau de llum que hi havia la paret.
Era més una experimentació, però agraeixo molt tots els vostres comentaris.