PDA

Ver la versión completa : Recuerdo de Kenia



isabelgrinyo
21/10/2011, 22:28
Os dejo este "amigo" que se cruzó en mi camino...

http://img708.imageshack.us/img708/8141/img0980r3.jpg

imported_admin
21/10/2011, 23:02
Te has estrenado en el foro con un precioso animal. Imagino la sensación que tuviste en ese momento.

Aunque acabas de llegar al foro, imagino que compartirás con nosotros las ganas de aprender a tratar las fotos.
Ignoro si conoces / usas algun programa de revelado / retoque de fotografia digital.
El hecho de subir una foto en "Fotos a comentar" implica que, aparte de elogiar sus cualidades, esperas recibir una crítica constructiva de la foto.

Si así fuera, prepárate porque voy a atacar como un leopardo. ;D

Enhorabuena por la foto.
Esperamos más.

joangomila
22/10/2011, 08:50
Molt bé per a estrenar-te i ficar-te dins la gabia dels lleons per tal de que els altres poguem gaudir i al mateix temps "criticar" les teves fotos.
Com que la fotografia d'animals no és una de les coses que acostumi a fer, no faré cap comentari a l'espera de que ho facin els altres companys més entesos, però el que si m'agradaria saber son les dades efix de la foto. He intentat buscar-los a la teva galeria de Fotofinde però no he trobat la foto.

AntoniCladera
23/10/2011, 11:44
Ai, ai, ai....el lindo gatito.....
Bon moment...

salut! :)

VLafebre
23/10/2011, 12:59
Pel títol de la foto, m'ensumo que de Kènia n'has de tenir molts i bons, de records, que tots esperem que vagis pujant aquells que tinguis fotografiats.

Trobo que una part important de l'animaló està desenfocada. Es que no és gens fàcil fer fotos de fauna....

Gràcies per compartir la foto.

isabelgrinyo
23/10/2011, 17:14
Gràcies per els vostres comentaris.
Faig una resposta general.. realment tinc molts records de Kenia, animal, paisatge, gent, enfoque i forma de vida.. encara estic impactada !
El "gatet" tinc moltes fotos d'ell, aixó és una ampliació del original, desprès penjaré el bitxo sencer. No vaig tenir temps de fer massas preparacions amb la cámara... tot va anar molt ràpid ! O sigui automatic i ja està.
També tinc que dir que hi ha molta qualitat amb les vostres fotos i de moment no puc "competir" amb vosaltres.. estic molt lluny ! No em falten ganes....Us felicito !!!
Desitjo apendre molt de volsaltres.
Salutacions
Isabel

isabelgrinyo
23/10/2011, 17:15
http://img832.imageshack.us/img832/7630/img0980r2.jpg

VLafebre
23/10/2011, 18:11
Doncs amb l'animaló sencer, no ho sembla tant de desenfocada, la foto. És que el retall que li has fet... Déu n'hi dó!. Per dir-te que m'agrada més la segona foto.

imported_admin
23/10/2011, 19:05
Totalment d'acord amb en Vicenç. Molt millor aquesta pel meu gust.
Les marques dels pneumàtics li donen un toc especial.

Posats a demanar, no tindràs pas aquesta mateixa foto amb un poquet més d'aire pels marges?.

PepePenafiel
23/10/2011, 20:37
Impresionante fotografiar a un gatito así.
Mejor la segunda. Felicidades

isabelgrinyo
24/10/2011, 09:12
Moltes gràcies a tots !
Aqui us deixo una amb més "aire"... la retallada va ser per fer unes ampliacions per un llibre.
Salutacions
Isa

http://img810.imageshack.us/img810/7325/img0980m.jpg

imported_admin
24/10/2011, 09:37
Perfecte!. Ara depen del teu gust personal re-enquadrar el gat.
Si ho fas, i cal, et tornarem a donar la nostra opinió.

CarlosSilvestre
24/10/2011, 10:52
Hola Isabel y bienvenida.
Precioso animal. De las tres imágenes que has colgado me quedo con la segunda.
Si conservas aún el archivo RAW original prueba a iluminar más al leopardo con la herramienta luz de relleno y, después, aumenta un poquito el contraste para compensar. Si disparaste en jpge intenta hacerlo con sombras-iluminaciones.

joangomila
24/10/2011, 12:43
Jo també em quedo amb la segona, tot i que m'agradaria veure la tercera retallada just per sota del triangle superior esquerra on no hi ha rodades de vehicles.
Les correccions que proposa en C.S. crec que mereix la pena d'intentar aplicar-les per a millorar la imatge.

isabelgrinyo
25/10/2011, 16:59
Gràcies per els consells, ho faré i penjaré el "resultat".
Salutacions
Isa

mariarosaoliver
26/10/2011, 23:11
Realmente la fotografía de naturaleza es de mucha dificultad porque no le puedes decir al " bicho" que se este quieto para hacerle la foto, así que hay que aprovechar ese momento irrepetible.
Personalmente me gustabastante más la segunda foto, a la que le daría algo más de aire pero no tanto como la que has colgado en tercer lugar, ya que el lindo gatito perde la cercanía.
Bonita fotografía :)