PDA

Ver la versión completa : Reflexos



joangomila
25/10/2011, 13:46
Hola, tenia una foto perduda de la darrera edició de la marató fotogràfica del fotoclub i se m'ha passat pel cap processar-la. Aquest és el resultat, ja em direu coses.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11256 2&g2_serialNumber=1

CarlosSilvestre
25/10/2011, 14:57
Creo que deberías haber buscado más la diagonal, de tal forma que la última estaca se dirigiera al ángulo superior izquierdo. En esta foto la luz tampoco parece ayudar mucho pero había que lidiar con ella ¿no?

imported_admin
25/10/2011, 15:09
Es cert el que et diu en Carlos, però aquesta composició no la veig malament, m'agrada. Si vols, podriem dir que l'extrem superior de l'estaca principal està en el punt de la R2/3 ( Regla dels dos terços).
Tal vegada li manca un pel d'aire per dalt (el que li sobre per baix?).
La llum, malgrat el que et diu, la veig molt equilibrada.
Focus i colors força agradables.
Bona foto, Joan.

VLafebre
25/10/2011, 17:05
Poc a afegir al que ja t'han comentat. Coincideixo amb l'apunt del Jaume de que li manca una mica d'aire per dalt i que li sobre per baix. En conseqüència: com que la foto és aquesta i no una altra, jo la retallaria una mica (o dues miques) per la part inferior.

joangomila
25/10/2011, 19:27
Intentaré fer el retall que em recomenau. Cal dir que aquesta foto està retallada per la part de dalt ja que a aquesta zona hi havia un tros de vorera i em sobrava, el que havia d'haver fet al mateix temps (i no vaig fer) va ser compensar aquest primer retall amb un altre retall a la part de baix.
Pel que fa al comentari d'en Carlos sobre jugar una mica amb la llum general de la foto i veient que en Jaume ho dona per bò així, m'heu fet recordar un joc que se m'havia passat pel cap i que vos volia proposar: és evident que davant una mateixa imatge cadascú fa retocs seguint criteris objectius (forma de l'histograma, etc.) i també subjectius. I havia pensat que estaria bé que algú del fòrum envias un mateix arxiu "raw" als altres membres que volguessin participar-hi i que cadascú fes el processat que més li agradàs i després comparar el resultat amb el que haguessin fet els altres, que vos assembla?

PepePenafiel
25/10/2011, 19:50
Pues solo apuntar que también me apetece recortar por abajo pero nos encontraremos con la sombra del primer mástil y al cortarla no parece que la vayamos a mejorar.
Me parece muy bien resuelta la situación con le apunte de Carlos de buscar la diagonal.

imported_admin
25/10/2011, 22:53
Pues solo apuntar que también me apetece recortar por abajo pero nos encontraremos con la sombra del primer mástil y al cortarla no parece que la vayamos a mejorar.
Me parece muy bien resuelta la situación con le apunte de Carlos de buscar la diagonal.
Pero el reflejo del primer palo permanecerà aunque recorte por abaj, no?

Joan, la teva idea em sembla atractiva.

PepePenafiel
25/10/2011, 23:04
Pues solo apuntar que también me apetece recortar por abajo pero nos encontraremos con la sombra del primer mástil y al cortarla no parece que la vayamos a mejorar.
Me parece muy bien resuelta la situación con le apunte de Carlos de buscar la diagonal.
Pero el reflejo del primer palo permanecerà aunque recorte por abaj, no?

Joan, la teva idea em sembla atractiva.

Yo creo que no, si recortas por abajo cortas el reflejo.

imported_admin
25/10/2011, 23:14
Pues solo apuntar que también me apetece recortar por abajo pero nos encontraremos con la sombra del primer mástil y al cortarla no parece que la vayamos a mejorar.
Me parece muy bien resuelta la situación con le apunte de Carlos de buscar la diagonal.
Pero el reflejo del primer palo permanecerà aunque recorte por abaj, no?

Joan, la teva idea em sembla atractiva.

Yo creo que no, si recortas por abajo cortas el reflejo.
Y así?
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11259 1&g2_serialNumber=2

PepePenafiel
26/10/2011, 06:25
Para mi gusto mejor con un degradado de luminosidad que deja una mas que buena solución al tema de cortar el reflejo, que (creo) lo está pero que reconozco me convence finalmente.
Punto para el Boss ;D ;D

joangomila
26/10/2011, 06:31
Definitivament, punt pel boss. ;)

CarlosSilvestre
26/10/2011, 07:54
Pues ha quedado muuucho mejor!!!

joangomila
26/10/2011, 12:02
Además veo que Jaume le ha añadido un poco de aire por arriba, este proceso aun no lo he aprendido a hacer. Gracias por el trabajo, Jaume.

imported_admin
26/10/2011, 14:45
Además veo que Jaume le ha añadido un poco de aire por arriba, este proceso aun no lo he aprendido a hacer. Gracias por el trabajo, Jaume.
Punt per en Joan, qui ha estat l'únic que ha comentat lo del afegit per dalt!. ;)

VLafebre
26/10/2011, 15:25
Sens dubte molt millor aquesta segona.

mariarosaoliver
26/10/2011, 23:02
Creo que el arte de la fotografía radica en sacarle provecho a algo simple que a la mayoría de personas le hubiera pasado desapercibido y eso es lo que veo en esta foto.
Sin duda también prefiero la segunda
Enhorabona Joan