Ver la versión completa : Recuperant fotos no processades
Joan A. Gomila
23/08/2016, 22:22
Com que tenc poc temps per a fer fotos (tot i estar de vacances...) he estat revisant fotos que faig fer i que no vaig arribar a processar...
Aquesta és de l'any 2012 i les dades exif son: Nikon D5000 amb Sigma 17-70 a 19 mm, ISO 200, f/20 i velocitat 0,8 segons.
6456
Jaume Franch
23/08/2016, 23:57
Quan em vaig engantxar al Instagram, vaig tenir el gust de recuperar fotos antigues i tractarles amb els coneixements actuals. Em vaig enduur moltes sorpreses agradables.
Aquesta teva és preciosa.
Crec veure una pàtina verdosa , en general.
Darrerament estic passant la febre dels automàtics. M'explico: En no poques fotos que les donaría per bones, però que ténen un no sé què que no em convenç, com aquesta teva, li demano a la màquina que provi a fer un automatisme i, t'asseguro que en moltes ocasions, no sempre, endevina el meu gust.
Prova a aplicar: Imagen>Ajustes>Color Automático. Si ho proves amb Tono automático el cel s'altera massa ( però que sempre pots recuperar)
Bep Taltavull
24/08/2016, 10:34
M'agrada molt aquesta imatge, Joan, bona profunditat i proporcions. Composició de llibre, el terç de baix amb un primer pla nitid i clar,
que dona pas a l'aigua del mar i el cel de tons pastels, amb el detall de terra del fons que ens revela la localització.
No se veure aquesta dominant que comenta en Jaume, en tot cas no m'hi molesta.
Joan A. Gomila
24/08/2016, 21:10
Gràcies pels comentaris, amics.
La dominant que diu en Jaume hi és de manera intencionada per a intensificar els verds del verdet de les roques del primer plà i com que jo també som un poc vessut no em vaig molestar a fer-ho selectivament. :cool:
Jaume Franch
24/08/2016, 21:37
Gràcies pels comentaris, amics.
La dominant que diu en Jaume hi és de manera intencionada per a intensificar els verds del verdet de les roques del primer plà i com que jo també som un poc vessut no em vaig molestar a fer-ho selectivament. :cool:
Gràcies , Joan A. per comentar-ho
Carlos Silvestre
25/08/2016, 12:06
La foto me parece atractiva tanto por la composición como por la nitidez y tonalidad. Sigue recuperando, sigue...
Juan Cuadros
25/08/2016, 16:09
Buena foto Joan. La verdad es que hay temporadas que hacemos tantas fotos, que muchas quedan en el tintero y no digamos de los procesados y los cambios que hacemos en
nuestros gustos personales. Aprovechar tiempos muertos para estas reediciones o nuevos procesados lo veo una gran decisión.
Joan A. Gomila
25/08/2016, 17:18
Gràcies a tots pels vostres comentaris i aportacions.
Pepe Peñafiel
27/08/2016, 07:43
Pues a mi me encanta Joan. Eres un "mal compañero" por escondernos esta imagen hasta ahora.
Composición y colores preciosos. Me encanta la luminosidad que tiene . Preciosa
Joan A. Gomila
27/08/2016, 15:20
Muchas gracias, Pepe, por tu comentario, me alegra que haya gustado la foto ya que muchas veces uno tiene dudas en cuanto a la aceptación que pueda tener una imagen por parte de los compañeros y, de hecho, si no la procesé en su momento seguramente fue por que hubo otra de esta salida que me gustó más y después se quedó en el tintero el procesado de esta.
Coincideixo i comparteixo els comentaris dels companys. M'agrada molt la foto tant en composició com en tonalitats. Bona feina aquesta de recupertar imatges, Joan. :very_drunk: