PDA

Ver la versión completa : Panerai



Tito Felix
30/08/2016, 21:31
El sabado pasado acabó la regata de barcos de epoca. Cada ańo escogen un dia en el que la regata acaba en el puerto. Pensé que seria un buen dia para seguir probando el 800 mm desde casa. Me pasé media hora hechando fotos, sin tripode, y la verdad es que me di cuenta de que resulta bastante complicado encuadrar, enfocar , e intentar conseguir alguna foto decente con dicha óptica. Ni decir tiene que acabé con agujetas en los antebrazos. De las muchas que hice, esta fue de las pocas que me gustaron. ISO 500.... F/8.....1/500 sg.
Por cierto, tambien me hubiera encantado poder sacar todo el barco en el encuadre. Y lo del nombre pues....una casualidad?...Jajajajaja...no he podido reprimirme:very_drunk:



6490

Lafebre
31/08/2016, 13:42
Sí, Tito, no sempre resulta fŕcil fer fotos amb una focal d'aquesta magnitut sense fer servir un tres-peus. Certament, el fet que el vaixell quedi "tallat" per ambdós extrems no és la millor de les opcions, perň sembla que aquestas ňptica ofereix una bona resolució. Més, més, Tito.

Bep Taltavull
31/08/2016, 21:31
Jo també hi era, com cada any... només vaig poder fer alguna foto a l'entrada del port...

Veig que l'ňptica aquesta te un bon rendiment... és fŕcil d'enfocar?

Jaume Franch
31/08/2016, 21:41
Bona proba!. No em faig a la idea de l'alcanç que té aquest 800mm.

Quant pesa aquesta ňptica?
És enfocament manual?
Heu vist samarretes magenta?
Tito, quan ens convides a fer una sortida FF amb aquest preciós vaixell teu?

Tito Felix
01/09/2016, 08:37
Pesa 1 kg, enfocament manual. Sa veritat es que es una optica per fer servir un tres- peus, com be diu en Vicenç. S'enfocament manual, si ho fas a pols, es bastant complicat. I lo de sa sortida amb es barquet.....crec que sera un pel complicat, tenc s'agenda prou plena per aquest mes :very_drunk::very_drunk::very_drunk:

Carlos Silvestre
01/09/2016, 21:54
Venga, no disimules y ya estás organizando una salida fotofindera en TU barco.

Jaume Franch
02/09/2016, 16:03
Venga, no disimules y ya estás organizando una salida fotofindera en TU barco.

De paso, una cervecita y alguna Biodramina para los amigos...

Joan A. Gomila
02/09/2016, 18:41
Realment el 800 mm promet, tot i la dificultat d'enfocar una imatge en moviment amb una focal tan llarga, crec que sa foto hauria quedat millor si haguessis enquadrat la proa sencera de l'embarcació tot i haver de retallar la banyera de l'embarcació.

Carlos Permuy
04/09/2016, 06:59
Sempre m'han agradat es teles... Quina marca/model és es teu, Tito?

Grŕcies!

Tito Felix
04/09/2016, 07:50
Totalment d'acord amb tu Joan. Ja m'ho va dir en Vicenç en el seu comentari, millor retallar una part de l'embarcacio que no les dues. Carlos, es un Samyang 800 mm.