Ver la versión completa : Detalls de coberta
Joan A. Gomila
03/09/2016, 18:32
Dissabte passat, en Manel, na Margarita, na Marian i jo vam anar a fer una volta pel port de Maó, aprofitant el final de la Copa del Rey de velers antics vam dur ses càmeres i després de fer unes quantes fotos ho vam acabar sopant junts per la capital. Una vetllada molt agradable i amb bona companyia.
De ses fotos que vaig fer, crec que aquesta és s'única que pot mig anar....
Dades exif: Nikon D610 amb Tamron 90 mm, ISO 400, f/7,1, vel. 1/160.
6527
M'agrada la composició i el detall aconseguit. Les textures de la fusta són molt bones. Has mirat de donar-li una mica més de contrast per guanyar encara més impacte en la fusta?
Joan A. Gomila
03/09/2016, 18:59
Si que ho he provat pero no m'ha convençut el resultat. De fet la foto ja te un processat per guanyar detall pero no m'he volgut passar.
Jaume Franch
03/09/2016, 19:25
SEnse ser una foto extraordinaria, m'agrada força.
He probat el que diu en Vicenç i trobo que té raó.
Carlos Permuy
04/09/2016, 06:54
Bona Joan!
Sa pàtina des ulls de bou m'agrada molt com ha quedat.
Tito Felix
04/09/2016, 07:53
Molt guapa Joan. Sa veritat es que aquests barquets son una maravella!!!! I ho sè perfectament ja que jo en tenc un...jajajajajaaaaa!!!!:very_drunk::very_drunk:
Joan A. Gomila
04/09/2016, 08:19
Moltes gràcies pels vostres comentaris, comparteixo s'opinió d'en Jaume en quan a que no és una gran foto, però sempre és agradable no tenir la sensació d'haver tornat a casa després d'una sortida fotogràfica sense res que pagui la pena.
Carlos, lo de sa pàtina s'ha accentuat amb es tractament que li he fet per donar-li més contrast ja que d'aquesta manera es realcen ses textures de s'imatge.
Tito, a vam quan fem una sortida fotofindera amb es teu barquet :rolleyes:
Antoni Cladera
04/09/2016, 09:09
a jo m'agrada(me sobra es troç de defensa...) però m'agrada...
vols provar una coseta? a vegades queda be a aquestes imatges: a les corbes, pujali la sortida (puja el costat esquerra (foscos) de la corba, llevant contrasdt i llavors contrasta els blancs..... Uff no se si m'explic....
graficament aixi.... (tocant llavors el contrast a gust, és clar)
6533
6534
Joan A. Gomila
04/09/2016, 09:13
Moltes gracies x s'explicacio Toni. Ho provare en tenir un moment!!!
Pepe Peñafiel
04/09/2016, 13:13
Técnicamente me parece un buen trabajo. Me apetece entrar en esa escena.
Joan A. Gomila
04/09/2016, 22:35
Gràcies pels comentaris i per les recomanacions.
Dir que sa defensa també em molesta a jo però soc molt reaci a clonar elements i només ho faig en moments molt comptats. Tampoc volia retallar la foto de la part de baix per que volia que la tapa de regala partís des del vèrtex inferior dret de la foto, per tant la vaig deixar.
He fet sa prova d'aplicar les sugerències d'en Toni, però fent sa corba al meu gust, vos deix el resultat:
6543
Jaume Franch
04/09/2016, 22:57
Per mí és insuficient.
Tal com queda al fer Contrast Automàtic (Imagen>Ajustes>Brillo/Contraste> CAutomático), m'agrada més. La fusta millora i l'aigua sota vela, també.
Juan Cuadros
06/09/2016, 12:34
Para mi es una magnifica imagen de detalle y tal como está me gusta mucho. Como todo..se podrían tocar cosas y mejorar, pero también podría ser a peor. Enhorabuena Joan.
Joan A. Gomila
06/09/2016, 14:50
Jaume: agraeixo el teu comentari i entenc que pel teu gust es pugui fotre més canya al contrast i segur que quedaria bé. Jo com que des d'un principi no em vaig voler passar amb el contrast, la deixaré així, de fet tan sols vaig fer la segona versió per poder comprobar que tal funcionava la proposta d'en Toni.
Juan: agradezco tu comentario. :very_drunk:
Jaume Franch
06/09/2016, 19:22
Jaume: agraeixo el teu comentari i entenc que pel teu gust es pugui fotre més canya al contrast i segur que quedaria bé. Jo com que des d'un principi no em vaig voler passar amb el contrast, la deixaré així, de fet tan sols vaig fer la segona versió per poder comprobar que tal funcionava la proposta d'en Toni.
Juan: agradezco tu comentario. :very_drunk:
Està clar. El teu gust és el que val, faltaría més.