Antoni Cladera
06/09/2016, 10:50
2,5 kms de distància i 430 mts d'alçada separaven els nostres cotxes d'aquesta meravella de la natura..... Una vegada dalt i passades dos salts d'aigua més, un d'ells de basalt... et sembla que ets al Gènesi. Aquesta, és, amb una caiguda de 180mts, el tercer salt més alt d'Islàndia. La fan diferent a tots els altres ja que està rodejat d'estrates de basalt amb unes capes horitzontals, que podeu notar, de fang vermellós entre les capes basàltiques.
En quan a la fotografia, el més difícil va ser la composició... m'estava posant nerviós, ja que me posas on me posàs, me sortia una roca grossa a l'esquerra... Així que vaig fer una alenadeta, vaig estojar la càmera a la motxila, dedicant uns minuts als alumnes que van tenir el coratje de pujar fins dalt i admirar el paisatge que tenia al davant. Després, amb un cop d'ull, vaig veure una possibilitat de posar-me en remull i provar el gore-tex de les noves botes... venga cames den Toni i del trípode per tot... fins que vaig trobar aquesta vista... delicada (per la col·locació del trípode) i a la vegada amb aquest saltet d'aigua al primer pla... Càlcul d'hiperfocal i a disfrutar.!
(les botes van agiuantar "immersió" ;-)))))
6548
Dslr
14-24mm a 20mm
f/11
1/30
iso 100
degradat de 165mm 0,9 firecrest
En quan a la fotografia, el més difícil va ser la composició... m'estava posant nerviós, ja que me posas on me posàs, me sortia una roca grossa a l'esquerra... Així que vaig fer una alenadeta, vaig estojar la càmera a la motxila, dedicant uns minuts als alumnes que van tenir el coratje de pujar fins dalt i admirar el paisatge que tenia al davant. Després, amb un cop d'ull, vaig veure una possibilitat de posar-me en remull i provar el gore-tex de les noves botes... venga cames den Toni i del trípode per tot... fins que vaig trobar aquesta vista... delicada (per la col·locació del trípode) i a la vegada amb aquest saltet d'aigua al primer pla... Càlcul d'hiperfocal i a disfrutar.!
(les botes van agiuantar "immersió" ;-)))))
6548
Dslr
14-24mm a 20mm
f/11
1/30
iso 100
degradat de 165mm 0,9 firecrest