PDA

Ver la versión completa : Encuadre



imported_admin
22/10/2011, 23:57
Antes de partir a La Palma estuvimos en BCN el pasado dia 7 OCT y dimos un paseo (con comida incluida) por Sitges.
Aparte de ver algunas parejas peculiares, recorrimos todo el paseo marítimo y disfrutamos del ambiente relajado, el mar y el sol.
Hice alguna foto robada, pero ésta es la única que me apetece comentar.
Me interesa que opineis sobre el encuadre que vosotro hubierais hecho partiendo de este original>:
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11241 2&g2_serialNumber=1
NIKON D300* *Lente: 18-200mm AF-VR
Valor de Apertura: f/9
Espacio de Color: AdobeRGB
Valor de Exposición Bias 0 EV
Programa de Exposición: Program
No Flash, Longitud Focal 200 mm
ISO: 200, Velocidad de Obturador 1/320 sec
Fecha/Hora: sáb 08 oct 2011 13:08:52 CEST
IPTC: Derechos de Autor J.Franch Clariana
Alto de la Imagen EXIF 1024 pixels

Yo he decidido estos dos.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11242 2&g2_serialNumber=1 https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11242 0&g2_serialNumber=2

beptaltavull
23/10/2011, 09:24
Bon robat, Jaume !! [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif]
Per jo el meu encuadre preferit seria aquest. :-? :-?

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11245 6&g2_serialNumber=1

AntoniCladera
23/10/2011, 11:37
Et contest amb un capítol del llibre "el ojo del fotógrafo" de John Szarkoski", gran fotògraf i crític que actualment estic emprant com a projecte pels meus alumnes de tercer curs de fotografia.

El capítol es titula "el marc":
"...Mentre el delineant comença el seu treball en el centre de la fulla, el fotògraf ho ha de fer pels seus costats.
.- El costat de la fotografia defineix el contingut.
.- Aïlla yuxtapocisións inesperades. A l'enmarcar dos fets, crea entre ells una relació.
.- Els costat de la fotografia disecciona formes acostumades y mostra fragments desacostumats.
.- Crea les figures que rodegen els objectes.
.- El fotògraf edita els significats i patrons del món através d'un marc imaginari que senyala l'inici geomètric de la seva imatge, i és a la fotografia el que les bandes a una taula de billar...."

La que més..... la darrera.... Bona feina....però.....:
Tu.... Com la vas VEURE? 8-)

Vos recoman el llibre 10000000 ;)%

imported_admin
23/10/2011, 12:20
Com la vaig veure? :
Com ens passa a tots els que ens hem equivocat tantes vegades fent fotos, en una fracció de segon vaig veure l'escena i el robat, uns instant llaminer.
PERO va ser una foto a contracor per por a que em veiés, tot i que vaig emprar una distancia focal de 200 (300mm) i, tal qual tenia configurada la càmera ( modo P), vaig enfocar al centre i disparar.
Immediatament després, encara amb la sensació incòmode per si se'n havia donat compte, vaig pensar que hauria d'haver disparat en format vertical, agafant tot el finestral i la persona ubicada en el punt de la regla dels 2/3.

VLafebre
23/10/2011, 13:21
Abans que res, Jaume, molt bona foto. Aquest tipus de fotos, particularment, m'agraden molt. (Si em permets, en pujaré una de meva en un altre post).

Enquadrament?. Doncs per ser-te sincer, l'enquadrament que més m'agrada és la foto original i només la tallaria una mica (al gust) per la part superior.

PepePenafiel
23/10/2011, 20:41
¡Ah, amigo que momento que has captado.!.
Me gusta y es fotofindera , el encuadre el que más me gusta es el primero.

LluisSurralles
23/10/2011, 22:51
L´enquadramet que m´agrada mes també es el primer. Tal com diu en Vicens, tallaria una mica per dalt. També tallaría el troç de persiana que està incomplerta a l´esquerra i la mic a de persiana de la dreta. Molt bona foto, Jaume.

imported_admin
23/10/2011, 23:00
L´enquadramet que m´agrada mes també es el primer. Tal com diu en Vicens, tallaria una mica per dalt. També tallaría el troç de persiana que està incomplerta a l´esquerra i la mic a de persiana de la dreta. Molt bona foto, Jaume.
Si faig el que proposes em temo que quedarà un format massa quadrat. Ho probaré.

CarlosSilvestre
24/10/2011, 10:53
A mi me gusta la tercera en la que la mujer (sensual) queda enmarcada por la ventana. ¡Qué ojo de lince tienes con las mujeres pillín! ;D

joangomila
24/10/2011, 12:49
A jo m'agrada més l'enquadrament de la primera.