Ver la versión completa : Bufones
Lluis Surralles
14/09/2016, 21:20
De la Sortida a la Fira Medieval6647
Jaume Franch
14/09/2016, 21:44
Em sembla una foto excel.lent, Lluís.
Com a Jaumepunyetes que soc, crec que es podría millorar amb algun canvi en el processat.
Coincideixo amb l'opinió d'en Jaume, amb punyetes o sense.
Francisco Aviles
15/09/2016, 16:43
Bona, LLuis, bona vista !!
Carlos Silvestre
15/09/2016, 16:45
Lo mejor la espontaneidad y frescura de la imagen. Creo que el viñeteado es algo exagerado.
Lluis Surralles
15/09/2016, 17:04
Amb el vinyetat intento centrar la imatge en els perssonatges. Quan al color l´he saturat perque crec que li dona mes vida a l´acció.
Amb el vinyetat intento centrar la imatge en els perssonatges. Quan al color l´he saturat perque crec que li dona mes vida a l´acció.
Lluis, ja entenc que amb el vinyetejat intentes centrar més l'atenció en el personatges. És una pràctica habitual i encara que recentment se n'abusa una mica, fet amb cura acostuma a donar bons resultats. Si em permets que t'ho comenti, veig que tens la tendència a fer els vinyetejats amb una transició molt dura, poc suau i poc difuminada; i aquest efecte tan pronunciat, en la majoria dels casos no li és agraït, a la foto. Aquest és el meu punt de vista.
Jaume Franch
15/09/2016, 17:48
D'acord amb en Vicenç