PDA

Ver la versión completa : Amagant-se el sol al Far d'Artrutx



Joan A. Gomila
16/09/2016, 22:46
I aquesta altra, l'he feta quan el sol tot just s'havia post.

Dades exif: Nikon D610 amb Nikon 35 mm, ISO 100, f/11, vel. 4 seg.

6662

ATENCIÓ: PEL MATEIX MOTIU EXPRESAT AL FIL TITOLAT "NOCTURNA FAR D'ARTRUTX" TAMBÉ HE CANVIAT LA FOTO D'AQUEST FIL. AQUÍ TAMBÉ ELS PRIMERS COMENTARIS D'EN JAUME TENEN A VEURE AMB LA FOTO QUE HE LLEVAT D'AQUÍ.

Jaume Franch
17/09/2016, 07:32
Tons pastels polits. Bona composició.
Segons el que veig als meus monitors i pel meu gust, pujaría un pel les ombres,

Joan A. Gomila
17/09/2016, 08:51
Gràcies per aportar el teu punt de vista.

Hi pot haver una mica de diferència de visualització, ja que com he dit a l'altre fil, les fotos estan editades des del portàtil.

En aquest cas no estic d'acord amb tu, ja que hi havia un contrallum per la posta de sol i açò vull que es noti a la foto. Si hagués volgut tenir més detall a les ombres, directament hauria fet dues exposicions i les hauria fusionat, però aquesta no era la meva intenció.

Agraeixo molt el teu comentari, Jaume.

Jaume Franch
17/09/2016, 10:28
No passis pena, Joan A. Quan hi ha pel mig el gust personal i el monitor, és normal que hi hagin discrepàncies.

Pedro Riveiro
17/09/2016, 13:02
Bonica fotografia i tonalitat.

Joan A. Gomila
17/09/2016, 15:54
Jaume: com deus haver vist, he canviat la foto. Gràcies per fer-me adonar de l'errada comesa.

Juan Cuadros
17/09/2016, 16:23
Muy buena Joan!! Tiene una luz preciosa y muy bien compuesta. Cuando la vi en el móvil me había parecido mas oscura. para mi esta perfecta. Enhorabuena.

Joan A. Gomila
17/09/2016, 17:11
Es que la he cambiado, Juan, muchas gracias por tu comentario.

Jaume Franch
17/09/2016, 19:18
OK, Joan A. ei-42

Xec Gomila
18/09/2016, 08:41
..Joan res a dir,... un 'espectacle'.... fantaticas llums.. :very_drunk: .... lo unic es aquet lleuger halo a ses puntes de roques de dins el mar... (me sembla...

Salutacions...

Pepe Peñafiel
19/09/2016, 16:30
Me gusta más esta, poero son imágenes diferentes y que no tienen que ver.
Preciosa Joan. Buena luminosidad

Joan A. Gomila
19/09/2016, 18:01
Gràcies pel comentari Xec, crec que s'halo que comentes es deu haver format per haver aixecat les ombres d'aquesta zona. Em pens que vaig voler fer massa via per a pujar de nou sa foto una volta que en Jaume em va avisar de que la primera no es veia bé i no em vaig adonar d'aquest detall. Intentaré corregir-ho.

Pepe, muchas gracias por tu comentario, celebro que te guste.

Lafebre
19/09/2016, 18:21
Com que no havia vist la foto anterior, em referiré només a aquesta. Les llums són fantàstiques i les tonalitats, una preciositat. Pel meu gust, i donales les condicions de llum ambient que s'intueixen que hi havia a l'escena, m'agraden les ombres tal com estan. Molt bona, Joan A. :very_drunk:

Carlos Silvestre
20/09/2016, 15:24
Después de ver tu foto del Binicudrell esta me da bajón...:(

Joan A. Gomila
22/09/2016, 10:19
Com que no havia vist la foto anterior, em referiré només a aquesta. Les llums són fantàstiques i les tonalitats, una preciositat. Pel meu gust, i donales les condicions de llum ambient que s'intueixen que hi havia a l'escena, m'agraden les ombres tal com estan. Molt bona, Joan A. :very_drunk:

Moltes gràcies, Vicenç, sempre és un gust rebre felicitacions per una foto :very_drunk:


Después de ver tu foto del Binicudrell esta me da bajón...:(

Gracias por aportar tu punto de vista, Carlos. Personalmente considero que son fotos diferentes que representan momentos diferentes, aunque entiendo que una te guste más que otra. :very_drunk:

Lluis Surralles
01/10/2016, 21:45
Ja em perdonareu pero estic esgotat de tan comentar fotos. Em prenc un descans fins demà. Joan A. Una foto molt bonica pero es que els ulls ja em fan pampallugues.

Bep Taltavull
04/10/2016, 20:28
Bona llum, bons tons i composició. Llàstima d'halos

Joan A. Gomila
08/10/2016, 11:15
Gràcies a tots pels vostres comentaris.

El tema halos que no havia detectat al moment de pujar-la per les presses ja l'he resolt al psd, agraesc que m'ho hagueu fet veure.